حجت‌الاسلام رستمی گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها تا حدودی در دانشگاه‌ها اجرایی شده است، اما باید مورد بازنگری قرار گیرد.

سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در دستور کار شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی/ از دانشگاه‌ها انتظار اجرای باکیفیت‌تر سند را داریمبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره آخرین وضعیت اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: این سند، سند مصوبی است که ابلاغ شده و در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: بحث نظارت بر سند از مواردی است که در محدوده و موفقیت‌های دانشگاه‌ها در اجرای این سند نظارت می‌شود؛ همچنین در این سند پیش بینی شده است که بعد از مدتی مورد بازخوانی و اصلاح قرار بگیرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: در حال حاضر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از نحوه اجرای این سند در دانشگاه‌ها در حال جمع آوری اطلاعاتی است که کیفیت اجرا، سطح اجرا و ضرورت بازنگری سند براساس این آمار‌ها بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی گفت: به طور کلی این سند یکی از سند‌هایی است که دانشگاه‌ها تا حدودی آن را اجرا کردند، اما انتظار ما این است که با کیفیت بهتری اجرا شود.

وی اظهار کرد: مکانیزم ارزیابی دانشگاه‌ها درباره کیفیت اجرای سند، در دستور کار شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار