در مراسمی از سفیران ممتاز کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان تجلیل شد.

مهرداد تاجیک معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: در مراسمی از دو نفر از سفیران و مسئولان امور خیریه این نهاد تجلیل شد.

وی افزود: این سفیران توانسته بودند با برقراری ارتباط مناسب با مردم و جلب اعتماد آنها، میزان صدقه‌های مردمی را در حوزه مشارکت‌های مردمی افرایش دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: علی‌رضایی مسئول امور خیریه و یکی از سفیران ممتاز کمیته امداد، در بخش توکهور و هشتبندی در حوزه‌ای به وسعت ۳۵ کیلومتر و مدیریت ۲ هزار و ۴۰۰ صندوق صدقه، در بازه زمانی یک‌ماهه میزان ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را جذب کمیته امداد کرده است.

تاجیک افزود: حامد سالاری پور دیگر سفیر ممتاز کمیته امداد هرمزگان نیز توانسته در مدت سه‌ماه هزار صندوق صدقه تخلیه نشده در سطح شهر بندرعباس را تخلیه و صدقه‌های مردمی را جمع‌آوری کند.

وی گفت: کمیته امداد اهرمزگان ۴۴ مسئول امور خیریه دارد که از این تعداد ۱۴ نفر در بندرعباس و ۳۰ نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان فعالیت دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: این سفیران موظف هستند در حوزه خود با برقراری ارتباط مناسب با مردم و خیران موجب افزایش اعتماد مردم و درنتیجه افزایش میزان صدقه شوند و با رصد صندوق‌های صدقه نسبت به تخلیه و جمع‌آوری صدقه‌ها اقدام کنند.
انتهای پیام/ز


سفیران ممتاز کمیته امداد هرمزگان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.