عضو کمیسیون آموزش گفت: تخلفات اثبات شده پرونده فریدون باید به قوه‌قضاییه ارجاع شود، اما ظاهرا اراده کافی برای این کار وجود ندارد.

اراده ای برای ارجاع پرونده فریدون به قوه قضاییه وجود ندارد/گزارش رسیدگی به این پرونده در کمیسیون به اتمام رسیده استمحمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به تخلف تحصیلی حسین فریدون اظهار کرد: گزارش رسیدگی به این پرونده در کمیسیون آموزش به اتمام رسیده است.

وی افزود: طبق آیین‌نامه، کمیسیون آموزش و تحقیقات موظف بود که طی 10 روز گزارش بررسی این پرونده را ارائه دهد، درحالی که پس از گذشت حدود یکسال هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است، این امر برای نظام پارلمانی و سوگندی که نمایندگان یاد کرده‌اند بسیار تاسف آور است.

ابطحی تصریح کرد: این گزارش باید برای قرائت به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شود و تخلفات اثبات شده هم باید به قوه قضاییه ارجاع شود اما به نظر می‌رسد که اراده کافی برای انجام این کار وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
اگر یکنفر شکلات دزدیده بود تا الان 100بار دادگاهی شده بود ولی حسین فریدون باید با ان همه اختلاس و دزدی باید راست راست ول بچرخه . علی برکت الله .
آخرین اخبار