رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار احتمال سقوط بهمن در محور‌های کوهستانی استان بر ضرورت توجه بیشتر به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس تاکید کرد.

افزایش دما و احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی مازندرانسرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه گرم احتمال ذوب شدن برف‌ها و ریزش بهمن در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد.

وی با تأکید بر خودداری رانندگان از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی و برفگیر مازندران از رانندگان خواست حتماً قبل از تردد در این محور‌ها وضعیت راه‌های استان را از پلیس راه یا مرکز مدیریت راه‌ها استعلام کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر اکنون عادی و روان و سطح جاده‌ها خشک است.

سرهنگ قدمی گفت: محدودیت انسداد شبانه محور کندوان نیز که از ۲۹ مهرماه امسال آغاز شده بود طبق برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تا ۵ بامداد امشب تا سه شنبه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این محدودیت به دلیل ایمن سازی تونل امیرکبیر تا ۲۰ اسفندماه امسال در این محور ادامه خواهد داشت، گفت: مهم‌ترین توصیه پلیس به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانه است.

انتهای پیام/ م

خطر ریزش بهمن در جاده‌های شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.