مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکهای سراسرخراسان رضوی تشکیل می‌شود.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی درنشست ستاد اجرایی بزرگداشت دهه فجر شهرک‌های صنعتی، گفت: دهه مبارک فجر موسم تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران است لذا جهت بزرگداشت این دهه وظیفه و رسالت خطیری بر عهده همه بوده و باید از تمام ظرفیت‌ها موجود به خوبی استفاده و بهره ببریم.

وی با اشاره به ضرورت انجام تبلیغات گسترده در ایام الله دهه مبارک فجر، تصریح کرد: بیش از ۴۰ ویژه برنامه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده شده و باید تبلیغات خوب و گسترده‌ای در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر استان برای همگان اجرا و برگزار شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فرهنگی بر سه محور رهبری امام خمینی (ره)، ایدئولوژی اسلامی و مشارکت مردمی استوار بود و امروز هم با گذشت بیش از سه دهه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر این سه محور استوار است و حضور مردم رکن اساسی و بی بدیل نظام تلقی می‌شود.

مهدی زاده مقدم افزود: نظام جمهوری اسلامی طی این ۴۰ سال، پیشرفت و دستاورد‌های بسیار عظیم و مطلوبی داشته که این دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید برای جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

وی بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را به عنوان رویکرد‌ها و محور‌های فرهنگی، تبلیغی دهه مبارک فجر امسال عنوان و تصریح کرد: امید، زمینه ساز تحرک و پویایی بوده و نباید به دشمنان اجازه دهیم که امید ملت را سرکوب کنند و باید با ایمان راسخ و قاطع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام//آ. ح
 

امید زمینه ساز پویایی ملت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.