امروز ششم بهمن ماه مصادف با روز تولد منصور پورحیدری اسطوره و پدر باشگاه استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز ششم بهمن روز تولد مرحوم منصور پورحیدری است. این اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در سال ۱۳۲۴ در چنین روزی چشم به جهان گشود. به همین بهانه با فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری گفتگو کردیم و او درباره ویژگی‌های پدر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

گفتگوی خواندنی با همسر پورحیدری در روز تولد اسطوره آبی

امروز تولد مرحوم پورحیدری است چه حس و حالی دارید؟

روز گذشته مراسمی سر خاک منصور برگزار کردیم. جای او در میدان‌های ورزشی، فوتبال و تیم استقلال و خانواده خودش بسیار خالی است. توانسته ایم با این مصیبت کنار بیاییم، اما هرگز او را فراموش نخواهیم کرد. باید بسازیم کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. زمانی که روز تولد و یا سال روز وفات او فرا می‌رسد ما بیشتر به یادش می‌افتیم و ناراحتی به سراغمان می‌آید و الان هم این اتفاق افتاده است.

آیا نبود پورحیدری در باشگاه استقلال احساس می‌شود؟

مطمئنا همین طور است، او دلسوز باشگاه استقلال بود و همه چیزش را برای این باشگاه گذاشت و مسلما در استقلال کمبودش احساس می‌شود. زمانی که ما شرایط الان استقلال را با زمانی که او در کنار تیم حضور داشت مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که مقطعی که او بود شرایط بهتر بود و در حال حاضر کمبودش احساس می‌شود. به هر حال ان نیز بگذرد و استقلال هم با این موضوع کنار خواهد آمد.

همچنان بحث حضور شما در هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد آیا صحبت جدیدی انجام شده است؟

خیر، به مانند گذشته فقط گمانه زنی‌هایی صورت گرفته است و به شکل مستقیم در مورد این موضوع کسی با من صحبت نکرده است.

گفتگوی خواندنی با همسر پورحیدری در روز تولد اسطوره آبی

هنوز پیگیر مطالبات مرحوم پور حیدری هستید؟

هر چقدر هم پیگیر این موضوع باشیم کسی به فکر این موضوع نیست. می‌گویند استقلال پول ندارد و ما نیز به احترام حرمت منصور و هواداران استقلال صبر می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم. البته خود فتحی قول داده است که هر وقت پول به دستشان برسد مطالبات منصور را بپردازد، اما در حال حاضر اثری از پول نیست.

در نبود مرحوم پورحیدری زندگی را چگونه می‌گذرانید؟

الان ۲ سال ۳ ماه است که از درگذشت مرحوم پورحیدری می‌گذرد و هنوز نتوانسته ایم جای خالی او را پر کنیم، اما سعی می‌کنیم با این مشکل کنار بیاییم. امیدوارم تیم استقلال نیز به جایگاه واقعی خود برگردد، چون می‌دانم در این صورت روح منصور خیلی شاد خواهد شد.

گفتگوی خواندنی با همسر پورحیدری در روز تولد اسطوره آبی

آیا از خانواده استقلال کسی پیگیر اوضاع و احوال شما هست؟

خیر، هیچکس پیگیر نیست. حتی روز گذشته که ما سر خاک مرحوم مراسم داشتیم هیچکس از استقلال آنجا نیامد. البته اطلاع رسانی نکرده بودیم. اما اینکه بخواهند تماس بگیرند و جویای احوال باشند چنین موضوعی نبوده است. به هر حال هر که می‌رود کم کم فراموش می‌شود حال می‌خواهد اسطوره باشد و یا یک آدم عادی باشد.


بیشتر بخوانید:

همسر اسطوره آبی در هیئت‌ مدیره استقلال تهران

فتحی: استقلال برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به میدان می‌رود

فریده شجاعی: رفتار هواداران استقلال باید در شأن این تیم پر افتخار باشد / اگر منصور زنده بود همه را به آرامش دعوت می‌کرد


انتهای پیام/

صحبت‌های همسر مرحوم پورحیدری در روز تولد او

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار