کارگر، شرایط بازار میوه را مطلوب دانست و افزود: بازار میوه تا شب عید به سبب کاهش تقاضا همین روال را طی خواهد کرد.

روز/بازار میوه مطلوب است/جای هیچگونه نگرانی مبنی بر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید نیستاسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط بازار میوه را مطلوب دانست و افزود: بازار میوه تا شب عید به سبب کاهش تقاضا همین روال را طی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به فراوانی تولید مرکبات، قیمت این محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل مطلوب است.

کارگر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید را رد کرد و گفت: با توجه به آنکه نسبت مصرف سیب به مرکبات در شب عید ۷۰ به ۳۰ است، از این رو با مدیریت به راحتی می‌توان این مساله را کنترل کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای ایام شب عید نیست.


بیشتر بخوانید: قیمت پرتقال شب عید ۳۱۰۰ تومان اعلام شد/نرخ سیب هنوز مشخص نیست


رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: با توجه به آنکه در تابستان کمبود سیب درختی در ایام پایانی سال را به مسئولان هشدار داده بودیم، از این رو امیدواریم در بحث تنظیم بازار شب عید این مسئله پیش بینی شده باشد.

به گفته وی، با افزایش تقاضا در ایام پایانی سال بدیهی است که قیمت میوه تا حدی در بازار دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.

کارگر از افزایش قیمت کیوی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به آنکه زمینه عرضه کیوی در پی افزایش تقاضا، کاهش یافته است، از این رو قیمت این محصول طی روز‌های اخیر یک هزار و ۳۰۰ تومان در بازار رشد داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه سیب، پرتقال و نارنگی از عمده میوه‌های پرتقاضا در بازار شب عید به شمار می‌رود، بنابراین با توجه به فراوانی تولید نوسان خاصی در قیمت این محصولات نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کیوی گران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۲۰:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام مثل اینکه تو ایران زندگی نمیکنین؟ قیمت 3100 برای پرتقال آیا پرتقالیه که بذاری جلوی مهمان؟ این قیمتهارو از کجا میارین ؟ چه دستخوش قیمتی ؟بابا اگه نخوایین بخدا اگهع کسی جرات کنه قیمت جابجا کنه، همش حرف و حرف، عمل صفره همین که میگین جای نگرانی نیست آدم تنش میلرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
نه گرانی نه تورم ونه مشکلی گوشت کیلویی صد هزار تومن مگه مشکلی هست ؟میوه کیلویی ده هزار تومن گوشی هشتصد تومنی با یه طرح اینا یه شبه شد سه میلیون مگه مشکلی هست؟!
آخرین اخبار