جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با هر عاملی که بخواهد امنیت را دچار خدشه کند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

پلیس با عوامل برهم زننده امنیت قاطعانه برخورد می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ایوب سلیمانی در سفر به شهرستان دشتستان تصریح کرد: با اقتدار نیروهای مسلح و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی دشمن نمی‌تواند به کشور ما تعرض کند و آنچه که اکنون بیشتر مد نظر ماست تامین امنیت عمومی و آرامش مردم است.

وی با اشاره به مشارکت بسیج در تامین امنیت محلات، افزود: طبق قانون بسیج از سال آینده در برقراری امنیت در محله‌ها به نیروی انتظامی کمک خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: مقدمات مشارکت بسیجیان در تامین امنیت و آرامش جامعه تا پایان سال فراهم خواهد شد و به طور حتم با حضور بسیجیان تغییرات محسوس و موثری در بحث مقابله با جرایم، آسیب‌ها و مفاسد اجتماعی که بر هم زننده نظم و امنیت است، رقم خواهد خورد.

سردار سلیمانی بوشهر را از استان‌های مهم کشور خواند که تامین امنیت آن در اولویت نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفته که امنیت کامل در این استان برقرار باشد.

انتهای پیام/ک

مشارکت بسیج در تامین امنیت محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.