با فعالیت موج نسبتا ضعیف در نقاطی از جنوب شرق کشور تا ساعات قبل ازظهر در محدوده تنگه هرمز با توجه به ابرناکی احتمال بارش جزئی و خفیف پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: با فعالیت موج نسبتا ضعیف در نقاطی از جنوب شرق کشور تا ساعات قبل ازظهر در محدوده تنگه هرمز با توجه به ابرناکی احتمال بارش جزئی و خفیف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به تدریج از ساعات ظهر از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:وضعیت دریا در محدوده سواحل استان مساعد و شرایط برای امور دریانوردی و تردد در جزایر خلیج فارس مساعد است.

مرضیه سی سی پور افزود:در ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه هرمز گاهی افزایش باد جنوب غربی خواهیم داشت که با رعایت احتیاط شناور‌های سبک مشکلی نخواهد بود.

وی گفت:از لحاظ دمایی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا در اکثر نقاط استان افزایش نسبی دمای کمینه داشتیم که تداوم همین شرایط دمایی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:سامانه بارشی جدیدی از روز یکشنبه از مناطق غربی کشور وارد خواهد شد و امید بارش در استان هرمزگان از اواسط هفته جاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/ف

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان شنبه ۶ بهمن ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.