سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین گفت: رسانه‌ها می‌توانند زبان فرهنگ و هنر در معرفی هرچه بهتر و ماندگارتر دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشند.

ماشاءاله فخارزاده در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ضرورت تبیین و معرفی خدمات انقلاب در حوزه‌های مختلف بویژه فرهنگ و هنر اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه ماهیت، بنیان و اساس انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است، دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز در حوزه آماده سازی زیر ساخت‌ها و فضا‌های فرهنگی و هنری و هم در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری افتخار آفرین و غیر قابل انکار است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد نایین انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از نهضت امام حسین (ع)، خون شهدا، رهنمود‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب و امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی پروژه ساخت مجموعه سالن آمفی تئاتر در نایین که شامل سالن چندمنظوره در زمینه سینما و همایش، نگارخانه است رامحوری‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست.

فخارزاده با بیان اینکه در طول سه دهه گذشته ۳۲ کانون فرهنگی در شهرستان فعالیت دارند اظهار نمود: کانون‌های نمایشی، آگاهی تبلیغات، چاپخانه، انجمن‌های ادبی، گروه‌های تعزیه خوان، آموزشگاه‌های متعدد آزاد هنری، موسسات فرهنگی هنری از جمله دستاورد‌های مهم این اداره در طول چهل سالگی انقلاب است.

وی گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز حجم عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی هنری در طول چهل سال گذشته انجام گرفته است که برای همگان مشهود و عیان است و این دستاورد‌ها را مرهون خون شهدا هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نایین، ضمن تشکر از رسانه‌ها خاطرنشان نمود: دستاورد‌های و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف بایستی به همه مردم بویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی معرفی شود و در این راستا رسانه‌ها می‌توانند زبان فرهنگ و هنر در معرفی هرچه بهتر و همچنین ماندگاری آن‌ها نقشی اساسی و بی بدیل باشند.

انتهای پیام/ف

رسانه‌ها می‌توانند زبان فرهنگ و هنر در معرفی هرچه بهتر دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشند

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.