رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از رویکرد دولت در قبال وقایع ونزوئلا، حمایت خود را از دولت قانونی این کشور اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از رویکرد دولت این کشور در قبال وقایع ونزوئلا، حمایت خود را از دولت قانونی این کشور اعلام کرد.

بر این اساس، یک روز پس از حمایت انگلیس از رویکرد آمریکا در حمایت از مخالفان دولت قانونی ونزوئلا، "جرمی کوربین" رهبر پر جمعیت ترین حزب انگلیس، هر گونه دخالت خارجی را در امور داخلی کشورها نامشروع دانست و گفتگوی دو طرف را بهترین راه برای حل مناقشات در ونزوئلا اعلام کرد.

رهبر حزب کارگر افزود: این مردم ونزوئلا هستند که بدور از دخالت های خارجی باید درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

وزارت امور خارجه انگلیس در همسویی با آمریکا با صدور بیانیه ای حمایت خود را از " خوان گوایدو" رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا اعلام کرد. "جرمی هانت" وزیر خارجه انگلیس که برای دیدار با مقامات آمریکایی در این کشور به سر می برد، پیش از دیدار با "پمپئو" همتایش، حمایت از "خوان گوایدو" را برای بدست گرفتن قدرت در ونزوئلا بیان و او را شخصی مناسب برای اداره امور ونزوئلا توصیف کرد.

جرمی هانت با ابراز نگرانی از وضعیت ونزوئلا، نیکولاس مادورو را که در انتخابات گذشته با رای مردم به قدرت رسید، رئیس جمهور مشروع ونزوئلا ندانست و آنرا غیر قابل قبول توصیف کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار