به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه وزیر صمت با مدیران دو خودروسازی بزرگ کشور مقرر شده است که مدیران ارشد این شرکتها با مشتریان ملاقات حضوری داشته باشند و برای مشکلات موجود چاره اندیشی کنند.
ایران خودرو و سایپا هم عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیههایی از مشتریان خود دعوت کردند تا در روز شنبه ششم بهمن از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ به آدرسهای اعلامی مراجعه و مشکلات و گلایههای خود را مطرح و برای آن چاره اندیشی شود.
تاخیر زیاد در تحویل خودروهای ثبت نامی، افزایش پی در پی قیمتها، تغییر خودروهای ثبت نام شده با انواع دیگر تولیدات، عدم تحویل خودروهای سنگین توسط سایپا دیزل، خدمات پس از فروش نا مناسب، قطعات منفصله بی کیفیت و مواردی از این دست؛ از مهمترین مشکلاتی است که مشتریان ایران خودرو و سایپا از آن گلایه مندند.
همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته گذشته با فراخواندن مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نسبت به عمل کردن آنها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داده بود.
رضا رحمانی بر ضرورت احقاق حقوق مردم در خرید خودرو تاکید کرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونهای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قابل قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی به آن اهتمام کنند.
براساس اطلاعیههای منتشر شده، مدیران ارشد ایران خودرو و سایپا، روز شنبه ششم بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ پاسخگوی مشکلات مشتریان خواهند بود.
نشست مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران – کرج (شهید لشگری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و نشست مدیران سایپا با مشتریان در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج و در مجموعه سازه گستر سایپا برگزار میشود.
انتهای پیام/