وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد اگر در گفتگو‌ها با ایران درباره برنامه موشک‌های بالستیک این کشور پیشرفتی حاصل نشود، پاریس آماده اعمال تحریم‌هایی علیه تهران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرانس پرس به نقل از ژان ایو لو دریان، وزیر خارجه فرانسه، اعلام کرد اگر در گفتگوها با ایران درباره برنامه موشک‌های بالستیک این کشور پیشرفتی حاصل نشود، پاریس آماده اعمال تحریم‌های «سخت» علیه تهران است.

او مدعی شد: «ما مذاکرات بسیار سختی را آغاز کردیم. اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، آماده‌ایم تحریم‌های سختی را اعمال کنیم و خودشان (ایرانیان) هم از این مسئله آگاهند.»

وزیر خارجه فرانسه در ادامه با تکرار ادعاهایش علیه کشورمان افزود: «خواستار توقف تولید موشک‌های (بالستیک) ایران و قطع ارسال آن‌ها به گروه‌های مسلح در خاورمیانه هستیم.»

چندی پیش نیز «اگنس وان در مول»، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، در یک کنفرانس مطبوعاتی با طرح این ادعا که برنامه موشکی ایران همسو با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل نیست، گفت: از ایران می‌خواهیم تا فوراً فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک خود را که به منظور حمل تسلیحات هسته‌ای است، متوقف کند!

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خیلی سیاست داری کشورت جمع کن ما چهل ساله با تحریم پیشرفت کردیم وبه زودی با تحریم جدید بزرگترین دستاورد ها راخواهیم داشت چون ملتی با اراده هستیم نه مثل دولت شما که برده آمریکایی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
تو حرف نزن برو به انقلاب مردمتون برس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
برو کنار بزار باد بیاد شما سر پیازین یا ته پیاز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
اینها واقعا فکر کردن کشوری که بین سه قدرت اتمی پاکستان اسراییل و روسیه محاصره هست بعد از برجام خودشو خلع سلاح متعارف می کنه!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
آمریکا که بزرگتونه غلطی نکرده با تحریما شما چه غلطی میخواهید بکنید.
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
فرانسه باگنده لاتی درآفریقا برای اروپاهم مشکل ایجادمیکنه باید ازتوهم آقابالاسری بیادبیرون تواین شلوغی های فرانسه هم مشخص شد که ادعای آزادی وحقوق بشریش هم الکی...
آخرین اخبار