نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی ماحصل خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی ماحصل خون شهدا است.

خطیب این هفته نماز جمعه زنجان، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را ملت غیور و شهید پرور کشور خواند و گفت: در مسیر رسیدن به اهداف وآرمان‌های انقلاب جوانان زیادی برای حفاظت از این آب و خاک رفتند و با ایثار و از خود گذشتگی آرامش و آسایش را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی از مردم زنجان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهید دوران دفاع مقدس شهید ازبر علی احمدی، قدردانی کرد و افزود: مشارکت و حضور مردم با بصیرت و ولایی ایران در همه‌ی صحنه‌ها از سرمایه‌های این نظام برای ادامه حیات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: توطئه و دشمنی دشمنان ایران را نسل‌های اول و دوم انقلاب به خوبی دیده و درک کرده اند و اکنون جوانان امروزی نتیجه ایستادگی نسل‌های قبل خود در برابر بیگانگان را می‌بینند.

وی تاکید کرد که اکنون پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام اقشار مختلف جامعه همچون جوانان، و فعالان در عرصه علم و صنعت دستاورد‌های عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی را می‌بینند و برای حفظ این نظام و همچنین دستاورد‌های انقلاب نباید تسلیم خواسته‌های دشمنان این آب و خاک شویم و در همه‌ی صحنه‌ها باید با بصیرت عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تاکید کرد که همراهی و وحدت مردم و مسئولین در این ۴۰ سال باعث بر هم خوردن نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان شده است.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه به پنجم بهمن سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: در این روز انتخابات نخستین دوره ریاست جمهوری در ایران انجام شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: در آن سال‌ها امام خمینی (ره) برای این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه سریع‌تر در مسیر درست و اصلی خود قرار بگیرد به برگزاری این انتخابات با جدیت نگاه می‌کردند.

وی همچنین به جنایت‌های عوامل ضد انقلاب در تاریخ ششم بهمن سال ۶۰ اشاره کرد و افزود: تلاش دشمن برای ایجاد منطقه‌ای امن برای خود در این منطقه با مقاومت مردم شهر آمل و ایجاد یک هزار سنگر برای مقابله با ضد انقلاب توسط همین مردم دلاور شکست خورد.


انتهای پیام /ک


خطبه‌های نماز جمعه زنجان در ۵ بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.