پیش ثبت نام زائران کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات مازندران برای سفر‌های نوروزی از صبح فردا شنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود.

جعفری رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: زائران مازندرانی که علاقمند هستند از ۲۴ اسفند امسال تا ۸ اردیبهشت سال آینده و ایام نوروز به عتبات عالیات مشرف شوند، از فردا ۹ صبح شنبه ششم تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۲ بهمن برای نام نویسی و دریافت کد رهگیری به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به دو روش ثبت نام گروه یک تا ۱۰ نفره و نیز ۳۵ نفره افزود: تعدادی از زائران در قالب گروه ۳۵ نفره و تعدادی هم به صورت انفرادی یک تا هفت نفره به کربلا اعزام می‌شوند.

جعفری با توصیه به زائران برای ثبت نام در گروه یک تا ۱۰ نفره و امکان بهره مندی بیشتر در قرعه کشی و نیز زمان اعلام نتایج در سامانه مذکور، گفت: داشتن گذرنامه برای زائران با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ اعزام الزامی است.

رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران افزود: هم اکنون سفرزمینی به عتبات عالیات با پرداخت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سفر‌های هوایی با پرداخت ۳ میلیون و ۵۳۰ هزارتومان انجام می‌شود.

وی گفت: هزینه سفر‌های نوروزی و ماه‌های رجب و شعبان به عتبات عالیات بزودی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ دفتر خدمات زیارتی در مازندران فعال است، افزود: اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به دو صورت هوایی و زمینی پیش‌بینی شده است.

رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران گفت:  ۲۰ هزار مازندرانی از آغاز امسال تا کنون به سفر معنوی عتبات و عالیات مشرف شدند.

انتهای پیام/آ

پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات از فردا صبح آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.