در حالی که یمن از ۳۰۰ بار نقض آتش‌بس در حدیده از سوی متجاوزان خبر داد، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل بر لزوم اجرای توافقنامه آتش‌بس در این شهر تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فرحان حق، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، در نشست خبری، بر اراده این سازمان برای اجرای توافقنامه آتش‌بس در حدیده در غرب یمن تاکید کرد.

او گفت: مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل در امور یمن، و پاتریک کامارت، رئیس کمیته نظارت بر آتش‌بس در حدیده، هم‌اکنون در ریاض هستند و با عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور (مستعفی و فراری یمن) و مقامات سعودی و اماراتی پیشنهاد‌های مربوط به عقب‌نشینی نیرو‌ها از حدیده را بر اساس توافقنامه استکهلم بررسی می‌کنند.

این سخنگو افزود: دو طرف همچنین درباره مسئله دسترسی به کارخانه‌های آرد در ساحل دریای سرخ و زمان برگزاری نشست آینده کمیته تغییر نیروها، گفتگو کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
سازمان ملل همکار التروریست غاضب دریمناست واتش بسیکه اعلام کرده برای مردم مطلوم یمن میکوبد نه متجاوزان وجنایتکاران التروریست عاضب حجاز وامارات کشور جعلی به اینمورد توجه شود سازمان ملل مکان تروریستها وجنایتکاران بوده وهست
آخرین اخبار