وزیر اقتصاد و دارایی گفت:در دوران کنونی نظرات اساتید دانشگاه می‌تواند در سیاستگذاری‌های اقتصادی مفید و موثر باشد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی امروز در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به اینکه آسیب شناسی در موضوعات اقتصادی ضروری است و دانشگاهیان باید به کمک دولت بیایند تاکید کرددر شرایط فعلی با تعارف راه به جایی نمی‌بریم.

وی ریسک پذیری در حوزه علوم انسانی، طرح‌ها و پیشنهادات نو و کاربردی، پرهیز از خودسانسوری وباور دانشگاهیان به اندیشه ورز بودن این مراکز را برای ارتباط بیشتر دانشگاه با دولت مهم برشمرد.

وزیر اقتصاد افزود برخی از اساتید دانشگاهی در کشور، مباحث دهه۶۰ را در اقتصاد مطرح می‌کنند و انتظار می‌رود اساتید دانشگاهی موضوعات را کارشناسی شده و دقیق و به روز مطرح کنند تا در سیاستگذاری اقتصادی قابل استفاده باشد.

وی افزود: در حوزه علوم انسانی بایستی ریسک‌پذیر باشیم و اساتید دانشگاه باید مقابل مسؤولان اجرایی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد و دانشگاهیان بایستی مطالبه‌گر باشند.

در این نشست استادان دانشگاه به بیان دغدغه‌های خود در موضوعات مختلف اقتصادی کشور و استان هرمزگان پرداختند.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از بنادر شهیدان رجایی و باهنر و شرکت درجلسات متعدد اقتصادی و نشست با دانشگاهیان و فعالان اقتصادی به استان هرمزگان سفر کرده است.


انتهای پیام/ی

 

سفر وزیر اقتصاد به استان هرمزگان

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.