جسد بی جان پنج مرد بر اثر گاز گرفتگی در خانه روستایی سنگ بست بخش مرکزی آمل پیدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین نذیری رئیس سازمان آتش نشانی آمل گفت: آتش نشانان طی تماس همسایگان با سامانه ۱۲۵ آمل مبنی بر قفل بودن درب منزل به محل حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه این حادثه ساعت ۱۱ و ۷ دقیقه صبح امروز در سامانه ۱۲۵ آمل ثبت شد افزود؛ متاسفانه آتش نشانان پس از باز کردن درب منزل روستایی با جسد بی جان پنج مرد مواجه شدند.

نذیری گفت: نفر ششم نیز زنده بود که از طریق اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافت.

مرگ غم انگیز در سرمای زمستان  بر اثر گاز گرفتگی 

اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز  در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت:صبح امروز خبری مبنی بر گاز گرفتگی پنج مرد در ویلای شخصی در روستای سنگ بست بخش مرکزی آمل به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد و بالافاصله گروه امدادی با همه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند .

وی با بیان اینکه اورژانس آمل دو برا ی امدادرسانی به منطقه اعزام شد، افزود: در همان دقایق اولیه پزشک اورژانس مرگ پنج نفر را بر اثر  مسمومیت با گاز منو امسید کرین تایید کرد .

اشکپور با بیان اینکه همه ۶ نفر در این حادثه مرد بودند و میانگین سنی آن‌ها ۳۰ تا ۵۰ سال است، گفت: یک نفر از مصدومان این حادثه زنده است که پس از دریافت کمک‌های اولیه درمانی با آمبولانس اورژانس برای ادامه درمان  به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل شد.

انتفال جسد پنج مرد تهرانی به پزشکی قانونی آمل

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: به علت سوخت ناقص بخاری در یکی از خانه های ویلایی آمل ۵ نفر جان باختند و یک نفر هم مسموم شد.

وی با بیان اینکه فرد مسموم به بیمارستان منتقل شد، افزود: ۵ نفر از این افراد مسافر و همه آن ها مرد بودند.

عباسی گفت: هنوز هویت این افراد شناسایی نشده و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع داده شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه همه این ۵ نفر برای بررسی بیشتر فردا کالبد شکافی می شوند، افزود: بررسی های اولیه نشان دهنده مسمویت این افراد با گاز مونوکسید کربن است.

عباسی در باره آخرین آمار فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در مازندران گفت: ۲۴ نفر به علت مسمومیت با گاز منواکسیدکربن ۹ ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: با توجه به اینکه مرگ‌ های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتا در نیمه دوم سال به دلیل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می ‌یابد بنابراین به هموطنان توصیه می ‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه‌ های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل نمایند


انتهای پیام/آ

کشف جسد در آمل

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.