فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهی این شهرستان سارقان حرفه‌ای که از داخل خودرو‌ها اقدام به سرقت می‌ردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این انتظامی قرار گرفت و ماموران انتظامی با اقدامات میدانی و گشت زنی هدفمند موفق شدند سه نفر از سارقان حرفه‌ای را حین سرقت از داخل خودرو‌ها دستگیر کنند.

وی افزود: سارقان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو‌ها اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده است، بیان کرد: از فرد مالخر یک دستگاه خودروی سواری سرقتی نیز کشف و توقیف شده است.

سرهنگ ظهیریان تاکید کرد: رانندگان وسایل گرانبها و قیمتی خود را در داخل خودرو و یا در معرض دیده سارقان قرار ندهند تا باعث وسوسه افراد سارق و بزهکار برای دزدی اموال داخل خودرو نشوند.

وی از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

دستگیری اعضای شبکه سارقان داخل خودرو در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.