دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم تا با پیروزی دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل چین در مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: به بازیکنان و تمام مردم ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و همه نیت ما این است که دل مردم را شاد کنیم.

او در ادامه افزود: خدا را شاکرم که بعد از ۱۵ سال توانستیم بار دیگر به نیمه نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کنیم و از الان به بازی مقابل ژاپن فکر می‌کنیم. امیدوارم پیروز این بازی باشیم.

بیرانوند در خصوص دیدار مقابل تیم ملی ژاپن گفت: باید ژاپن را به خوبی آنالیز کنیم و نقاط ضعف آن‌ها را بشناسیم و امیدوارم این تیم را هم با اقتدار شکست دهیم.

او ادامه داد: حس خوبی در بین تمامی بازیکنان وجود دارد، بازی خیلی سختی را در پیش داریم در این دوره تمامی تیم‌ها بهترین عملکردشان را در زمین مسابقه به نمایش می‌گذارند و از الان باید تمرکزمان را ۲ برابر کنیم. خدا را شکر در این بازی‌هایی که پشت سر گذاشته ایم هیچ اشتباهی نداشتیم، امیدوارم در بازی‌های آینده هم همین روند ادامه داشته باشد.

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «هزاع بن زاید» شهر العین به مصاف ژاپن خواهد رفت.


بيشتر بخوانيد:

کی‌روش: خوشحالم کنار لیپی بودم/ من مدافع استفاده از VAR هستم

بازتاب صعود تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

فغانی: قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا مهم‌تر از قضاوت کردن من است


انتهای پيام/

اظهارات بيرانوند پس از ديدار مقابل چين

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران شانسی برد واقعا برد حقش نبود خوبه تا الان همیشه بخت باهاشون یار بوده که پول بیت المالو ببلعن منکه از حقم راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
بیرانوند عشقه
آخرین اخبار