سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، گفت: توانایی‌های نظامی ما در همه سطوح دریایی، زمینی و هوایی در حال رشد است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن: توانایی‌های نظامی ما در تمامی سطوح در حال رشد استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، شامگاه پنجشنبه، طی سخنانی به مناسبت گرامیداشت روز شهید گفت: مظلومیت ما، حقانیت موضع ما و اسلام ما، این تکلیف را بردوش ما می گذارد که به مقاومت خود ادامه دهیم.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: برای صلح شرافتمندانه آمادگی داریم و این را در مذاکرات سوئد و دیگر گفتگوها ثابت کرده‌ایم.

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: برای ما مهم است که از فداکاری های ملت و اصول خود حفاظت کنیم. خانواده های شهدا بر مقاومت و پایداری در مسیر حق مصر هستند.

او همچنین گفت: برخی سعی دارند تا خواسته های اسرائیل را علیه کشور ما انجام دهند. حامیان متجاوزان و دشمنان، در تمام جنایت ها علیه مردم یمن و ریخته شدن خون آنها شریک هستند.

دبیرکل انصارالله یمن افزود: دشمن از مردم ما می خواهد یا در کنار آن باشند و یا آنکه تسلیم شوند. این درست نیست که افرادی را که از مسئولیت خود شانه خالی می کنند بی طرف بنامیم؛ آنها تسلیم دشمن و خوار و ذلیل شده اند.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: توانایی های نظامی ما در تمامی سطوح دریایی، زمینی و هوایی در حال رشد است. دشمن تمام توان خود را برای فشار اقتصادی بر مردم یمن به کار گرفت، ولی در شکست اراده ملت ما ناکام ماند و اکنون نیز با توسل به تمام ابزارهای در دست خود در صدد تحقق این هدف خود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار