بزرگترین مرکز دائمی عرضه محصولات فرهنگی جنوب کشور در بندرعباس گشایش یافت.

افتتاح بزرگترین مرکز عرضه محصولات فرهنگی در جنوب کشوربه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نمایشگاه از نظر تنوع موضوعی و محصولات فرهنگی در حد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و کتاب‌ها و محصول‌های فرهنگی متعددی در زمینه‌های عرفان، زبان، دین و کودک و نوجوان در آن عرضه می‌شود.

همایون امیر زاده افزود: استان هرمزگان در کشور در رتبه چهارم از پایگاه‌های عرضه کتاب قرار دارد و برپایی چنین نمایشگاهی این منطقه را به قطب فرهنگی در جنوب کشور تبدیل می‌کند.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان در این بخش با پرداخت تسهیلات و اختصاص اعتبار وام حمایت می‌کند.

رئیس هیات مدیره توسعه محصولات فرهنگی دنیای ماه پیشانی گفت: این مجموعه در مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال راه اندازی شده است.

محمد توکل صدیق افزود: این فرودشگاه دومین مرکز بزرگ عرضه محوصلات فرهنگی در کشور است که با رویکرد فرهنگی گردشگری ایجادs شده است.

وی گفت: راه اندازی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری تئاتر و کلاس‌های موسیقی و برگزاری جلسات نقد کتاب با حضور نویسنده در این مکان بصورت رایگان برای کودکان و نوجوانان فراهم است.

رئیس هیات مدیره توسعه محصولات فرهنگی دنیای ماه پیشانی افزود: ۲۰ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۱۰ هزار عنوان کتاب بزرگسال و بخش کتاب‌های نفیس و صنایع دستی نیز عرضه می‌شود.

توکل صدیق افزود:برای راه اندازی این نمایشگاه ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیر فروشگاه نیز گفت: با راه اندازی این مرکز زمینه استغال ۲۵ نفر از نیرو‌های بومی استان هرمزگان فراهم شده است.

فرشید میرزایی افزود:از مشخصه‌های این فروشگاه انتخاب رنگ‌ها برای راهنمایی استفاده شده و هر رنگی نشانگر یک موضوع و گروه سنی است.

وی گفت: رنگ قرمز قفسه‌ها نشانگر کتاب‌های نوجوان، رنگ زرد بخش نوشت افزار و لوازم اداری، رنگ آبی و سبز کودک و خردسال و رنگ چوب نیز مربوط به بخش بزرگسال است.

این نمایشگاه در طبقه دوم مجتمع تجاری بزرگ هرمزگان در جنب پاساژ زیتون بندرعباس دایر است.

ساعت کار این فروشگاه صبح‌ها از ۹ تا ۱۳ بعاظهر و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روز‌های جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ عصر است.

انتهای پیام/س

افتتاح مرکز محصولات فرهنگی در هرمزگان

 
 
 
 

 

  

 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.