رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت خط دو مترو اصفهان گفت : پنج ایستگاه این خط به مناقصه گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص آخرین وضعیت خط دو مترو اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر  مسیرهای دسترسی این خط مترو حفاری شده و با تعمیرات اساسی دو دستگاه تی بی ام برای ادامه حفاری آماده ورود به شافت هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بهره برداری از پنج ایستگاه خط دو مترو اصفهان به مناقصه گذاشته شده است ، افزود : در صورت پایان مناقصه عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلات طراحی مسیر خط دو مترو به طور کامل حل شده است، ادامه داد : اقدامات تملک سایر ایستگاه‌ها نیز در دستور کار است.

معین تعداد ایستگاه‌های خط دو مترو اصفهان را ۲۴ ایستگاه اعلام کرد و ادامه داد : ایستگاه میدان امام حسین (ع) بین خط یک و دو مشترک است.

وی افزود : همچنین مذاکراتی با قرارگاه خاتم الانبیا در دست انجام است که عملیات حفاری خط دو مترو را از ابتدای خیابان کهن دژ آغاز کند که زمان بهره برداری از این طرح را کوتاه‌تر کنیم.

انتهای پیام/م

پنج ایستگاه خط دو مترو اصفهان به مناقصه گذاشته شد

برچسب ها: شورای شهر ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.