سرهنگ نورآبادی از بازداشت سارق کاغذ‌های A۴ یکی از مدارس تهران خبر داد.

سرقت برگه‌های A۴ از مدرسه برای تامین پول شیشهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن نور آبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اظهار کرد: شب ۲۹ دی ماه سال جاری بود که ماموران گشت کلانتری به مرد جوانی برخوردند که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بود.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد افزود: این مرد به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری، خودش را پشت یکی از خودرو‌های پارک شده در خیابان پنهان کرد و وقتی ماموران او را مورد بازرسی قرار دادند از او یک بسته کاغذ A۴ که در لباس هایش جاسازی شده بود، یافتند.

سرهنگ نورآبادی تصریح کرد: با انتقال این فرد به کلانتری، متهم خودش به سرقتی بودن کاغذ‌ها اشاره و اعلام کرد که این بسته کاغذ را از مدرسه‌ای که پدرش در آنجا سرایداری می‌کند، سرقت کرده است.

وی افزود: متهم در ادامه عنوان کرد انگیزه اش از سرقت‌ها جورکردن پول موادمخدر مصرفی بوده است. همچنین متهم مدعی بود به تازگی به دام موادمخدر افتاده و از آنجایی که تامین هزینه مواد مصرفی اش که شیشه است کار آسانی نبود از سادگی پدرش سوء استفاده کرده و طی سه مرحله کاغذ A۴ از مدرسه سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خاطرنشان کرد: متهم ۲۷ ساله، مغازه‌ای که کاغذ‌ها را فروخته بود به ماموران نشان داده و مشخص شد وی کاغذ‌ها را به مغازه دار با قیمت پایینی به فروش رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار