مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فرصت هفته‌ای به شهرداری و شهرسازی درباره ساخت کتابخانه مرکزی شیراز داده می‌شود.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بتول معلم مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس با انتقاد از طولانی شدن ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، از شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان در خواست کرد در یک هفته آینده، فهرست زمین‌های با متراژ و جانمایی مناسب برای ساخت کتابخانه مرکزی شیراز را به استاندار ارائه دهند.

وی بیان کرد: در دو ماه گذشته، موضوع کتابخانه مرکزی شیراز در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز بررسی شد و نشست‌هایی نیز با واحد املاک شهرداری برگزار شد، اما نتیجه مطلوبی بدست نیامد.

همچنین روح الله منوچهری رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی تحویل ساختمان اداری کتابخانه‌های شیراز را از ضروریات اداره کل کتابخانه‌ها دانست و افزود: با توجه به گذشت دو سال از زمان سررسید تحویل ساختمان اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی شهرداری، این ساختمان هنوز واگذار نشده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ۴۰ قلم به منظور تجلیل از نویسندگان ارزشی، نمایشنامه خوانی، آغاز طرح دسترسی مناطق محروم به کتاب با عنوان سفیر کتاب، برگزاری جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی شیراز ویژه استان‌های منطقه جنوب، افتتاح دو کتابخانه در استان و برنامه‌ای با موضوع کتاب و زنان از ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در دهه فجر است.
انتهای پیام/ت

مشخص شدن وضعیت ساخت کتابخانه مرکزی شیراز تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار