رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : نام انتخابی آرامستان برای این سازمان باید سرلوحه کارکنان در برخورد با مردم قرار بگیرد. همواره باید حس آرامش را هم در ارتباط با مردم و هم در فعالیتهایی که انجام می شود، به آنها انتقال دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شیرین طغیانی رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آرامستانهای اصفهان از جمله فضاهایی هستند که مردم به ویژه آنهایی که عزیزان خود را از دست دادهاند در پایان هفته به عنوان پاتوق شهری به آن مراجعه می کنند، لذا تدوین برنامههای مناسب در زمینه عمرانی، معماری همچنین در حوزههای فرهنگی و اجتماعی میتواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی افزود: امروز در این بازدید مشاهده کردیم، پروژههای عمرانی در حال انجام است که برای خدمات رسانی به مردمی است که در آرامستان حضور مییابند. در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم موضوعات بسیار خوبی در دستور کار قرار دارد و میتواند از نظر معنوی مردم را متذکر شود.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در فضاهایی مانند آرامستان به کیفیت خدمات ارائه شده و سطح رضایت مردم باید بیش از بیش توجه کرد. چراکه افرادی که در این سازمان حاضر می شوند، داغدار هستند و هرچه بتوانیم خدمات با کیفیت بالاتر و شفاف تری را به مردم ارائه دهیم، قاعدتا خروجی آن باعث رضایت مردم و آسودگی خاطر آنهاست.

طغیانی افزود: آرامستان باغ رضوان ثابت کرده است که یک مجموعه پویا است و باید تلاش کند روز به روز این پویایی با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی مردم به عنوان استفاده کننده از یک فضای شهری بیشتر شود.

وی با اشاره به همدلی و همراهی با مردم داغدار گفت: نام انتخابی آرامستان برای این سازمان باید سرلوحه کارکنان در برخورد با مردم قرار بگیرد. همواره باید حس آرامش را هم در ارتباط با مردم و هم در فعالیتهایی که انجام می شود، به آنها انتقال دهند. در واقع در آن لحظاتی که مردم براساس داغی که دیدهاند، دچار یک تنش روحی و روانی شدهاند، نباید باری برای آنها ایجاد کنیم بلکه یارشان باشیم و باری را از دوششان برداریم.

طغیانی در پایان خاطرنشان کرد: کار کردن در فضای آرامستان کار سختی است و توان زیاد می طلبد. کارکنان سازمان همزمان با رسیدگی به امور مردم باید با آنها همدردی کنند که البته کار بسیار ارزشمندی است و به طور قطع در نزد خداوند مأجور است و این ظرفیت  است برای کسانی که اینجا  دارند و به مردم خدمت می کنند.

انتهای پیام /س

بازدید از آرامستان اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
همدردی از این بیشتر که همیشه در یک محیط غمگین هستند

خداقوتشون بده