ویدئویی از شهید محمد اسلامی نسب و ارادت او به حضرت فاطمه(س) را مشاهده کنید.

ارادت عجیب یک شهید به حضرت زهرا (س) +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شهيد محمد اسلامی نسب در پايان زمستان ۱۳۳۳در روستای لازنگان توابع شهرستان داراب در خانواده مذهبی متولد می شود، و در ۳سه سالگی از نعمت پدر محروم می شود. شهید اسلامی در اوایل انقلاب اسلامی در تظاهرات ها حضور فعالی داشت و در روز ورود امام خمينی به كشور با چندين نفر از جوانان حزب الهی راهی تهران شد و موفق به ديدار امام می گردد.

با شروع جنگ تحميلی راهی جبهه شود . در سال ۶۴از ناحيه چشم مصدوم شود و در عمليات والفجر۸ در حالی كه فرماندهی گردان امام رضا را بر عهده داشت شديدا دچار مصدوميت شميايی شد اين شهيد بزرگوار علاقه فراوانی به ائمه اطهار (ع) به ويژه حضرت زهرا(س) داشت سرانجام در عمليات كربلای۴ با رمز يا فاطمه زهرا  و برخورد گلوله ای به گردنش به شهادت رسيد و پيكر مطهرش  پس از۲۰ روز بعد از شهادت شيراز انتقال يافت ودرگلزار شهدای شيراز به خاك سپرده شد.

رهبر معظم انقلاب پس از مشاهده بخشی از مصاحبه ی این شهید بزرگوار با خبرنگار  از ارتباط شهید اسلامی نسب با حضرت زهرا (س) سخن گفتند . در ادامه بخشی از ویدئوی مصاحبه ی شهید اسلامی نسب که رهبر انقلاب را تحت تاثیر قرار داد مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهید ، حضرت زهرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمسلم
۲۱:۳۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
شهیدبزرگوارشما به همان حضرت فاطمه ع قسم بهت میدم
ازحضرت فاطمه بخواه خدا ازسرم بگذره .مرگم با شهادت ختم بخیر بشه.ازحضرت فاطمه بخواد دست دخترودامادم رابگبره
حجاب دخترم کامل بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
شادی روح همه شهدا و امام شهدا صلوات
آخرین اخبار