پویش لبخند مهربانی زمستانه تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار در منطقه نوبنیاد شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پویش لبخند مهربانی زمستانه تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار به منظور ایجاد امید و نشاط اجتماعی در منطقه نوبنیاد شهرستان ساری برگزار شد.

سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه پس از چهل سال از انقلاب اسلامی بهزیستی به جایگاهی رسیده است که مردم آن را به عنوان یک دستگاه اثربخش پذیرفتند، گفت: بخش عمده‌ای از اثر بخشی اقدامات نتیجه اعتماد مردم و حضور خودشان در غالب مشارکت‌ها و خیر جمعی در کنار بهزیستی است.

وی افزود: بهزیستی از این جهت که با هدف فقر زدایی و رفع محرومیت‌ها برای قشر کم توان جامعه گام برمیدارد مولود انقلاب اسلامی است.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های بهزیستی از طریق خود مردم صورت می‌گیرد، گفت: بهزیستی با واگذاری بیش از ۸۵ درصد خدمات به بخش غیر دولتی پیشقراول واگذاری خدمات به مردم است.

آرام با تاکید بر افزایش مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی افزود: هرجا که مردم حضور داشتند خدمات به بهترین نحو انجام شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اقدامات بهزیستی در جهت فقرزدایی در مناطق محروم، با اشاره به پویش لبخند مهربانی در مهر ماه گفت: تحت پویش لبخند مهربانی با همکاری خیرین بزرگوار بیش از ۹ هزار دانش آموز تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال بسته لوازم التحریر دریافت نمودند.

آرام با بیان اینکه تحت تحریم‌های ظالمانه تهیه لوازم کمک توانبخشی با مشکلات زیادی روبرو شد به تهیه پوشینه با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی اشاره و گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۲ هزار خانوار تحت پوشش سبد غذایی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان دریافت کردند.

وی با اشاره به اقدامات بهزیستی مازندران در سی منطقه آسیب با بیش از ۲ هزار کودک در حاشیه مهد‌ها و ۳ هزار دانش آموز در این مناطق افزود: تداوم فعالیت‌های این چنینی در گرو شناخت درست خانواده‌ها و تامین آن در جهت تغییر در کیفیت زندگی آن‌ها برای برخورداری از حق شهروندی است.

در پایان بسته کامل لباس گرم به کودکان و نوجوانان منطقه نوبنیاد ساری اهدا شد.

انتهای پیام/ م

پویش لبخند مهربانی زمستانه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.