تیم شهدای بابلسر در هفته هفدهم  لیگ دو فوتبال کشور مقابل پرسپولیس گناوه به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدای بابلسر بالاخره در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، اولین پیروزی بیرون از خانه را به دست آورد و با نتیجه یک بر صفر از سد میزبانش پرسپولیس گناوه گذشت.

تیم شهدا در دقیقه ۲۰ به تنها گل مسابقه دست یافت.

شهرام فلاح گلزن اول شهدای بابلسر پس از دریافت توپ سانتر شده توسط عارف اکبری، دفاع مقابلش را با کنترل سینه دریبل کرد و از بیرون محوطه جریمه با شوت زیبایی، دروازه پرسپولیس گناوه را باز کرد.

شهرام فلاح با این گل، خاطرات دوران اوج و جوانیش را در دهه ۸۰ با تیم‌های مختلف کشور زنده کرد.

بعد از این گل شهدای بابلسر در لاک دفاعی فرو رفت تا در روزی که شانس با این تیم یار بود به ۳ امتیاز شیرین این مسابقه دست یابد.

تماشاگران گناوه‌ای از دقیقه ۲۰ و دریافت گل تا پایان بازی، بار‌ها شعار بازیکن بی غیرت نمی‌خوایم را تکرار کردند.

 پرسپولیس گناوه که این روز‌ها دچار اختلافات داخلی است، بعد از دریافت گل بار‌ها دروازه بابلسر را تهدید کرد و دو بار هم در دقایق ۴۵ و ۷۵ تیر دروازه تیم شهدای بابلسر را به لرزه درآورد.

پس از شکست امروز تیم فوتبال پرسپولیس بندرگناوه برابر شهدای بابلسر نادر جعفری سرمربی این تیم در زمین مسابقه از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

شهدای بابلسر برد مقابل گناوه، ۱۹ امتیازی شد و موقتا با یک پله صعود به رده دوازدهم جدول گروه اول مسابقات صعود کرد. تیم‌های استقلال رامشیر و مس شهر بابک با یک بازی کمتر بعد از تیم شهدا به ترتیب ۱۷ و ۱۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

انتهای پیام/ م

برد تیم شهدای بابلسر در هفته هفدهم  لیگ دو فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.