رییس اداره مخابرات آمل گفت: ضریب نفوذ اینترنت در آمل ۳۵ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا سلطانی رییس اداره مخابرات آمل با بیان اینکه حدود ۶۰ هزار نفر از سرویس adls استفاده می‌کنند، گفت: ضریب نفوذ اینترنت در آمل ۳۵ درصد است.

وی بیان اینکه مشترکان تلفن ثابت آمل از مرز ۱۸۵ هزار شماره گذشت، افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در آمل بیش از ۴۷ درصد است.

سلطانی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در آمل بیشترین میزان نفوذ در  مازندران است، گفت: بیش از ۲۳۰ هزار شماره تلفن منصوبه در آمل وجود دارد و ۳۵ هزار شماره تلفن وجوددارد که نصب شده، اما متقاضی وجود ندارد که واگذار شود و شماره‌های خالی است که نشان از آماده بودن بستر است.

وی با بیان اینکه برخی نقاط در آمل وجود دارد که تنها یک شرکت خاص به آن مکان سرویس اینترنت ارائه می‌دهد، افزود: این موضوع یک توافق دوجانبه یا چندجانبه بین شرکت‌ها است تا برای ارائه بهترین خدمت و استفاده از بیشترین بهره بری تنها یک شرکت خدمات ارائه دهد، چون میزان سرویس گیرنده زیاد نیست و این موضوع باعث می‌شود تا وقتی یک شرکت در یک نقطه خدمات ارائه می‌دهد برای شرکت‌های دیگر به صرفه نیست.

رییس اداره مخابرات آمل با اشاره به اینکه فضا برای فعالیت هر اپراتوری در آمل آماده است، گفت: نزدیک به ۳۶ نقطه در آمل توسط یک شرکت خاص اینترنت سرویس می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بر روی ارائه سرویس اینترنت در آمل نظارت دقیق می‌شود، افزود: میزان شکایت از اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت در آمل رو به کاهش است.

انتهای پیام/ م

ضریب ۳۵ درصدی نفوذ اینترنت در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار