مشاور عالی فدراسیون جودو گفت: اگر رئیس فدراسیون جهانی جودو با پرداخت حقوق مربیان خارجی موافقت نکند تعداد آن‌ها را کاهش می‌دهیم.

درخشان: حضور مربیان خارجی به حمایت فدراسیون جهانی بستگی دارد / تیم ملی به گرنداسلم پاریس اعزام می‌شودمحمد درخشان مشاور عالی فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه حضور مربیان خارجی تیم‌های ملی بیان کرد: سال گذشته با ۲ مربی خارجی برای حضور در تیم‌های ملی مردان و بانوان قرارداد بستیم و از رئیس فدراسیون جهانی در خواست کردیم تا ماهانه مبلغ ۵۰۰۰ دلار برای پرداخت حقوق این مربیان به فدراسیون کمک کند و خوشبختانه در آن زمان این موضوع با موافقت رئیس فدراسیون جهانی همراه شد و توانستیم از حضور این ۲ مربی استفاده کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه قرارداد این مربیان در پایان ماه به اتمام می‌رسد از رئیس فدراسیون جهانی خواستیم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو کمک خود را ادامه دهد که ماریوس ویزر با این موضوع موافت نکرد، اما با توجه به شناختی و ارتباطی که وجود دارد ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که این کمک مالی ادامه پیدا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد درباره ادامه حضور مربیان خارجی در جلسه با اعضا فدراسیون تصمیم گیری خواهیم کرد و به طور حتم با تعدیل تعداد مربیان خارجی تغییراتی را در کادر فنی ایجاد می‌کنیم.

درخشان درباره اختلاف بن عمادی سرپرست فدراسیون با رودکی عنوان کرد: این مسائل همان اختلاف نظر است که متاسفانه در مورد آن بزرگنمایی شده است و در جلساتی که این مدت داشتیم سعی کردیم که اختلاف نظر‌ها را کاهش دهیم. متاسفانه بعضی وقت‌ها به حاشیه‌ها دامن زده می‌شود و اختلاف نظر‌ها را بزرگ می‌کنند.

او تصریح کرد: اینگونه اختلافات طبیعی است و ما مصمم هستیم تا تیم ملی جودو در آرامش بهترین نتیجه را کسب کند و با حضور در رقابت‌های مختلف بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد.

درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود عمادی به دنبال سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان مردان است گفت: این صحبت‌ها تنها گمانه زنی است و سعی شده که در این موضوع بزرگنمایی صورت بگیرد. اگر هم تغییری بشد معمولی است و مثل خیلی از تیم‌های ملی که تغیری در کادر فنی خود دارند. به هر حال باید در جلسه‌ای که سرپرست و اعضای فدراسیون و همچنین رودکی مدیر تیم‌های ملی حضور دارد در این باره تصمیم گیری کنیم.

مشاور عالی فدراسیون درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های گرنداسلم پاریس گفت: مسابقات گرنداسلم پاریس و ژاپن شکل نمادین پیدا کرده است که تمام تیم‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و به طور حتم تیم ملی ایران نیز به این مسابقات اعزام می‌شود و امیدوارم که ملی پوشان ما موفق باشند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از کاندید‌های مجمع انتخاباتی این فدراسیون با یکدیگر ائتلاف کردند اظهار داشت: من در جریان بحث مجمع انتخاباتی و وضعیت کاندید‌های فدراسیون نیستم و در روز‌های اخیر هم به دلیل برگزاری سمینار در خارج از کشور حضور داشتم و به همین دلیل در این باره صحبتی نشنیدم.

درخشان در پایان عنوان کرد: برنامه‌های فدراسیون تا روز شنبه مشخص و اعلام می‌شود و در جلسه‌ای که امروز داریم ادامه روند برنامه‌های تیم ملی را مشخص می‌کنیم. به هر حال از زمانی که عمادی به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور داشته کار‌های زیادی را برای پیشرفت و موفقیت جودو انجام داده است و امیدوارم که روند بازسازی سالن کبکانیان به خوبی انجام شود تا تیم‌های ملی ما برای تمرین فضای مناسبی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

چه کسی رئیس فدراسیون جودو می‌شود؟ / پای یک وزارتی در میان است!

ملایی: بعید است در رقابت‌های گرنداسلم پاریس شرکت کنم

ملایی با تیم جودو هامبورگ قرارداد بست


انتهای پیام/

اظهارات درشان درباره وضعیت دستمزد مربیان خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۸:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
دور وریهای درخشان را ببینید مثل رودکی سیاحی وروشنایی واسفند ابادی ووالی مثل خودش هستند..اینا دلشون برای مردم نسوخته بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونم چرا از این محمد درخشان مبارکه خوشم میاد خداییش خوب بلده همه رو سرکاربگذاره و کارش رو پیش ببره.حتی روسای فدراسیونهای آسیایی و جهانی رو خوب سرکار میگذاره . یه جورایی آرسن لوپن ورزش ایرانه نه فقط مارکوپولوی ورزش ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
این برگزاری سمینار در خارج کشور و دهها سمینار و جلسه و مسابقه که درخشان در خارج شرکت میکنه رو کی اطلاع داره؟ کجا خبررسانی میشه ؟ و به کی گزارش سفر میده ؟ و نتایجش برای کشور چیه ؟ و مهمتر اینکه آیا نماینده حراست وزارت ورزش در این سفرها با درخشان اعزام میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود عمادی به دنبال سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان مردان است گفت: این صحبت‌ها تنها گمانه زنی است و سعی شده که در این موضوع بزرگنمایی صورت بگیرد.....................................................وگرنهعمادی بدون اجازه من جرات چنین کارهایی رو نداره........خیالتون راحت ...... من داخل فدراسیون برای همین هستم ..وبدون اذن من آب هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
تابش
۱۵:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
البته خداوکیلی ، عمادی هم بدون اجازه درخشان آب نمیخوره و فقط داد و بیداد راه میندازه که بگه منم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
آقای درخشان لطفا حقوق و مزایای دریافتی از فدراسیون جودوی ایران و دلارها و حق ماموریتها و پورسانت دریافتی از اسپانسرها و مبالغ دریافتی از کنفدراسیون جودوی آسیا رو شفاف بیان کنید تا همه متوجه بشوند چرا بیخیال جودو نمیشی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر مشدی
۱۵:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
دلت خوشه ؟ این بابا به وزیر و وکیل و سازمان بازرسی هم جواب نمیده و تو ناشناس جواب پس بده. زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
کوهکن
۱۵:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
این درخشان چند ساله ست؟ چند ساله در جودوست؟ چند سفرخارجی رفته ؟ کی بازنشسته میشه و سوال مهممممممممممم : کی دست ازسر جودو بر میداره؟
Iran (Islamic Republic of)
عسگرپور
۱۵:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
یعنی چی ؟ اگر رئیس فدراسیون جهانی جودو با پرداخت حقوق مربیان خارجی موافقت نکند تعداد آن‌ها را کاهش می‌دهیم. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی دو نفر رو یکی و نصفی میکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
بهمن مومن زاده
۱۵:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
آره درخشان تو راست میگی////////////////////////////
Iran (Islamic Republic of)
توکل
۱۵:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
کاش درخشان با این اظهار فضل میفرمود چرا یک و نیم ملیارد بدهی مالیاتی فدراسیون جودو در زمان او بالا اورده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
طبق نظر دو مربی خارجی تیم‌های ملی مردان و بانوان مبلف دریافتی انها 5000 دلار نیسنت نیازبه بررسی نظارتی داره
Iran (Islamic Republic of)
گربکندی
۱۵:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
پرداخت 5000 دلار ماهانه کذبه . البته برخی افراد دخیل در این بکارگیری حق دلالی هم میگیرند مانند حق کمیسیونی که در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ثوری
۱۵:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
جالبه گفته تیم ملی در رقابتهای پاریس حتما شرکت میکنه و خودش هم حتما حتما خواهد رفت پاریس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
واژه های مبهم و گنگ : ماهانه مبلغ ۵۰۰۰ دلار ، در جلسه با اعضا فدراسیون تصمیم گیری خواهیم کرد ، این صحبت‌ها تنها گمانه زنی است ، ..................................
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
ایکاش آقای درخشان بیان میکرد در یکسال گذشته از این دو مربی خارجی چه استفاده هایی شد جز اینکه تمام سفرهای خارجی رو رودکی و منصوری با تیم ملی بودند
Iran (Islamic Republic of)
عزالدین
۱۴:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
آخر فیلم و نمایشه این درخشان!!!!!!! ام الحواشی جودو و بزرگنمایی جودو خودشه
آخرین اخبار