دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از قدرت بالای فنی ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا گفت و اعلام کرد توانایی شکست چین را داریم.

نکیسا: با تلاش بازیکنان از دیوار چین عبور می کنیم

نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم فوتبال کشورمان در این دوره از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. دعوت از نفرات مختلف و تعجب برانگیز از سوی کی روش در حال حاضر به ثمره نشسته و باعث شده ما ۲ تیم ملی قدرتمند را به جای یک تیم داشته باشیم. در زمانی که این بازیکنان از دل لیگ دعوت می‌شدند و خط می‌خوردند و نفرات جدید دیگری دعوت می‌شدند ماحصلش خروجی برای تیم ملی بود جایی که کنعانی زادگان، ترابی و وریا غفوری توانستند دوباره به تیم ملی دعوت شوند.

او ادامه داد: من منکر حواشی‌های چند سال اخیر کی روش نمی‌شوم، اما انصافا با توجه به اینکه ورزش در حال حاضر به سمت نتیجه گرایی سوق پیدا کرده است، این مربی پرتغالی عملکرد نسبتا خوبی در کارنامه چندساله حضورش در ایران داشته است.

نکیسا درباره وضعیت تیم ملی در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی گفت: تیم ملی در این ۲ مرحله عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت، آن‌ها با ترکیب‌های متفاوتی در مسابقات حاضر شدند تا حریفان از وضیت تیم اطلاع پیدا نکنند.

او تصریح کرد: اصلی‌ترین حریف ما که نسبتا ما را در مرحله گروهی اذیت کرد تیم فوتبال عراق بود. ما در هر صورت توانستیم با اقتدار از مرحله گروهی و یک هشتم عبور کنیم و به چین برسیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی فردا مقابل چین گفت: تیم چین سال‌ها است که در بحث باشگاه داری و خرید بازیکنان و مربیان نام آشنا با تیم ملی قطر رقابت می‌کند و جزو تیم‌های متحول شده در قاره آسیا است حضور مارچلو لیپی در این تیم عیار فنی آن‌ها را تا حدی بال می‌برد، اما تنها مربی تعیین کننده نیست و واقعیت‌ها در مستطیل سبز متفاوت است. چین به لحاظ فنی به مراتب از تیم ملی کشورمان ضعیف‌تر است. ما با جسارتی که از بازیکنان مان سراغ دارم می‌توانیم برنده دیدار مقابل چین باشیم.

نکیسا در پایان گفت: در هفدهمین دوره جام ملت‌ها شانس شاگردان کی روش از تمام تیم‌ها بیشتر است و توان قهرمان شدن را داریم.


بیشتر بخوانید:

ایران - چین/ یوز‌ها به دنبال فروریختن دیوار بزرگ / فرمان‌ کی‌روش برای زهرچشم از شرقی‌ها

آن روی سکه‌ی دیدار ایران و چین در جام ملت‌های آسیا

داور دیدار ایران و چین مشخص شد


انتهای پیام/

نکیسا از شانس بالای شاگردان کی روش برای حضور در فینال گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار