معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش بهبهان با همراهی کارشناسان و سرگروه‌های آموزشی این مقطع از روند آموزشی دبستان شهیدان پیرآباد شهرتشان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش بهبهان به همراه کارشناسان ستادی، سرگروه‌ها و راهبران آموزشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در صف صبحگاه و جمع معلمان و دانش آموزان دبستان شهیدان پیرآباد شهرتشان حضور یافتند.

جمشید شجاعی، معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش بهبهان ضمن تشکر از زحمات کادر مدیریتی و آموزشی دبستان شهیدان پیرآباد شهرتشان در سال ۹۶، بر تلاش برای بهبود و پیشرفت آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۷ تاکید کرد.

وی توانمند سازی و به روزرسانی دانش تخصصی معلمان را مهم برشمرد و حضور کلیه عوامل مدارس در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی و تربیتی برای ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی مدارس رایادآور شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از دانش آموزان خواست همیشه احترام به معلمان و والدین خود را مدنظر داشته باشند و علاوه بر سعی و تلاش برای آموختن بیشتر و بهتر، ورزش، بازی‌ها و سرگرمی‌های سالم و آموزنده را فراموش نکنند.

در ادامه این بازدید سرگروه‌های آموزشی با حضور در کلاس‌های درس ضمن انجام نظارت بالینی، از نزدیک در جریان روند آموزشی دانش آموزان دبستان شهیدان پیرآباد شهرتشان قرار گرفتند و عملکرد معلمان هر پایه در تدریس مورد بررسی و ارزیابی واقع شد.

گفتنی است، در این بازدید با اهدا لوح سپاس از معلمان زحمتکش دبستان شهیدان پیرآباد شهرتشان تقدیر و بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان تلاشگر این دبستان توزیع شد.

انتهای پیام/م

دبستان های بهبهان زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.