استاندار اردبیل گفت: توسعه متوازن و همه جانبه استان اردبیل در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه با فرماندار و تعدادی از سرمایه گذاران و تجار خلخال که در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری فعالیت دارند افزود: توسعه متوازن استان متناسب با ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های هر منطقه در دستور کار استانداری قرار دارد.

وی در این دیدار بر جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان تاکید کرد و بیان کرد: به منظور کمک به توسعه بیش از پیش جنوب استان اردبیل؛ از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.
استاندار اردبیل بیان کرد: برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان‌های خلخال و کوثر برنامه‌هایی را مدنظر داریم که فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد از جمله آنهاست.
بهنام جو احیاء کارخانه نئوپان خلخال را از اقدامات ارزشمند اخیر در این شهر دانست و از فرماندار و مدیران اجرائی این شهرستان خواست تا از تمام ظرفیت و اختیارات قانونی خود در جهت جلب و حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان شهرستان استفاده نمایند.
در این جلسه فرماندار خلخال و تعدادی از سرمایه گذاران و کارآفرینان حاضر در جلسه مسائل، مشکلات و پیشنهاد‌هایی را جهت توسعه بیشتر منطقه مطرح نمودند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.