رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارسال ۶۷ پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی کودکان و دانش‌آموز با نیاز‌های ویژه به منظور بهره‌مندی از طرح خدمات حمایتی خبر داد.

بهره‌مندی ۶۷ دانش‌آموز همدانی از طرح خدمات حمایتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پروین قربانیان رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارسال ۶۷ پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی کودکان و دانش‌آموز با نیاز‌های ویژه خبر داد و اظهار کرد: این کار به منظور بهره‌مندی از طرح خدمات حمایتی در سال ۹۷ است.

وی افزود: با هدف تقویت فرصت‌های برابر و اثربخش توانبخشی، آموزشی و پرورشی و برخورداری کودکان و دانش‌آموزان استثنایی به سطح قابل دسترسی از سلامتی و زندگی مطلوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خدمات حمایتی ویژه‌ای به تمام کودکان و دانش‌آموزان استثنایی واجد شرایط ارائه می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان عنوان کرد: برای استفاده از این طرح داشتن بیمه پایه الزامی است و ارسال مدارک دانش‌آموزان تنها از طریق سامانه بهداشت مدارس استثنایی امکان‌پذیر است.

وی گفت: هزینه‌های مربوط به پرونده‌های ارسالی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پس از بررسی و تأیید در کارگروه اجرایی قابل پرداخت است.

قربانیان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۷ پرونده اسناد پزشکی و خرید تجهیزات توانبخشی و دارویی دانش‌آموزان این استان شامل نسخه دارویی و پاراکلینیکی، عینک، ویلچر، واکر، کفش طبی و سمعک جهت دریافت خدمات حمایتی به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شده که پس از تایید، مبالغ به حساب دانش‌آموزان واریز می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.