مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: یکی از اقدامات مسئولان استان در رابطه با عرضه مایحتاج عمومی تمرکز بر حذف دلال بازی و واسطه‌های چند لایه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی اظهار داشت: تامین و تولید کالا‌های اساسی و چگونگی عرضه عادلانه بین مردم و نظارت اساسی توسط دستگاه‌های متولی از طریق ایجاد زنجیره تامین تا توزیع امکان پذیر است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته تنظیم بازار استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد تعادل در بازار در رابطه با اقلام وارداتی از مسئولین کشوری درخواست شده سهم استان اردبیل را مشخص کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به ویژه نهاده‌های دامی با قیمت تمام شده از جمله گوشت سفید و گوشت قرمز که تاثیر بسزایی در زندگی روزمره دارد توسط دستگاه‌های اجرایی ذی صلاح تعیین می‌شود.
عزیزی ادامه داد: در صورت تفویض اختیار و مسئولیت حمل، توزیع و نظارت کالا‌های اساسی به خود استان ها، برخی اقلام که منشأ تولید داخلی و استانی دارند به آسانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: تمامی تلاش مسئولان این است که در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته برای تولید و عرضه مشکلی وجود نداشته باشد و هرگونه کمبود‌های احتمالی به موقع پیش بینی و مشکلات برطرف شود.
انتهای پیام/ح

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.