مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری «نوروزگاه» در مجموعه‌های تاریخی بیستون و طاقبستان طی نوروز ۹۸ خبر داد.

برنامه ویژه کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری ظرفیت اماکن اقامتی استان در نوروز ۹۸ را در مجموع ۱۵ هزار و ۳۷۴ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: آمار بازدیدکنندگان از آثار تاریخی استان طی سال گذشته ۷۰۴ هزار و ۸۹۲ نفر بود که این آمار در ۹ ماهه نخست امسال حدود ۵۸۶ هزار و ۱۱۷ نفر اعم از بازدیدکننده داخلی و خارجی بوده است.

وی در ادامه به بیان اهم برنامه‌های دبیرخانه ستاد سفر در نوروز ۹۸ اشاره کرد و افزود: برگزاری نوروزگاه در بیستون و طاقبستان شامل نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، اجرای برنامه‌های آیینی و فرهنگی ویژه نوروز، اجرای سفره‌های هفت سین، برنامه‌های فرهنگی و جنگ شادی با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه‌ها برای نوروز ۹۸ است.

قادری به بیان اهم برنامه‌های تبلیغاتی دبیرخانه ستاد نوروز ۹۸ پرداخت و گفت: تولید و پخش برنامه‌های مشارکتی، بسته سفر ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در شبکه زاگرس، تهیه کلیپ‌های کوتاه معرفی جاذبه‌های گردشگری و توزیع در فضای مجازی، ساخت موشن گرافی، برپایی ساخت و پخش ۶ برنامه مستند معرفی استان و پخش و بازپخش از شبکه یک و شبکه خبر از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغی هستند.

وی به ساخت ۲۰ گزارش مستند معرفی استان و پخش از شبکه خبر از تاریخ ۲۰ بهمن تا ۱۵ اسفند اشاره کرد و افزود: رونمایی از اپلیکیشن معرفی استان کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران و انتشار در اماکن پر تردد تهران نیز یکی از برنانه‌های تبلیغی موثر خواهد بود.

قادری از چاپ نقشه گردشگری استان، معرفی اماکن و محوطه‌های گردشگری استان، تهیه و نصب دستگاه وای فای در محوطه‌های گردشگری، چاپ و نصب بنر خیرمقدم، برنامه‌های نمادین استقبال از اولین مهمانان نوروزی استان در فرودگاه، پایانه و راه آهن به عنوان دیگر برنامه‌های تبلیغی ستاد نوروز ۹۸ نام برد.

 

انتهای  پیام/ز

برنامه‌های تبلیغاتی دبیرخانه ستاد نوروز ۹۸ در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.