همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای کارگر دارالمومنین کاشان چهارشنبه شب سوم بهمن ماه با سخنرانی سردار حاج حسین کاجی از فرماندهان و راویان دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن رمضانی، رییس کارگروه کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها گفت: برگزاری این یادواره مطلع برنامه‌های این اداره در کاشان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر و پاسداشت خون شهدای جامعه کارگری است.

وی، ‹‹جنگ، کار تا پیروزی›› را شعار برگزاری این یادواره دانست و گفت: یادواره شامگاه چهارشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا (س) کاشان برگزار می‌شود.

 
به گفته وی، سخنرانی سردار حاج حسین کاجی از فرماندهان و راویان دفاع مقدس، پخش کلیپ شهدا، مداحی حاج محمود شریفی، اجرای سرود شهدای مدافع حرم، قرعه کشی برای زیارت امام رضا (ع) به نیابت از شهدا برای ۱۰ نفر از جمله برنامه‌های یادواره شهدای کارگری کاشان است.
 
معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، گفت: یادواره شهدای کارگر کاشان با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کار و تولید با حضور خانواده شهدا و تکریم از خانواده شهدا، مسؤولان شهرستان و مردم شهید پرور کاشان برگزار می‌شود.
 
رمضانی، تصریح کرد: جامعه کار و تولید شهرستان کاشان ۳۰۰ شهید را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه الگوی فعالیت ما برای برگزاری یادواره شهدای کارگر این فرمایش رهبر معظم انقلاب است که می‌فرماید «هرگاه امام بزرگوار فراخوان می‌دادند بسیاری از کارگران جوان و مومن که حتی نان شب در زندگی آن‌ها وابسته به درآمد روزانه شان بود به عنوان بسیجی به جبهه‌ها می‌رفتند و با منطق و استدلال می‌گفتند، باید برویم از کشور و مرز اسلامی دفاع کنیم چرا که اگر دشمن مسلط شود، نه نان بلکه هیچ چیز نخواهیم داشتاز این رو برخی از قشر‌ها هستند که تکریم آن‌ها به خاطر شهادت، یک ارزش مضاعفی دارد که قشر کارگر از این قبیل هستند.»
 
به گفته وی، در مورد خاطرات چهل سالگی انقلاب اسلامی به دلیر مردان با اخلاصی می‌رسیم که عرق کار بر جبین شان نقش بسته بود و بر دستان پینه بسته شان جای بوسه پیامبراکرم (س)، اما دل از خانه و خانمان بریدند و با بیعت با امام خود مهر تآیید زدند.
 
رییس کار گروه کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاشان گفت: پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثار این دلیرمردان است و تجلیل از مقام والای شهدای کارگر و ترویج فرهنگ ایثار و تلاش وظیفه‌ای است که بر دوش همه است.
 
انتهای پیام/م
 

دارالمومنین کاشان میزبان شهدای کارگر است

برچسب ها: وزارت کار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.