ببه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5534...0913: لطفا آهنگ‌هایی که در پس زمینه خبر‌های صداو سیما پخش می شود را بذارید توی سایت. مخصوصا اونایی که یکم حماسی هستند. مجتبی زردشت از نی ریز

 

3153...0990: کارمندی هستم متأهل و دارای فرزند، با حقوق ساعتی ماهانه ۱۳۸۰۰۰۰ هزار تومان و بیمه تأمین اجتماعی. خواستم دلیل واریز نشدن بسته حمایتی به حساب اینجانب و خانواده ام را بدونم، متأسفانه نه سامانه #۴*۴* پاسخگوست و نه شماره تلفن ۱۴۲۰ خواهشمندم از طریق مسئولین زیربط پیگیری بفرمائید. خیلی‌ها دراین مورد سوال دارند.

 

6082...0938: اینجا اسلام آباد غرب منطقه شهرستانی خیابان شهدای ده تیر به پاتوق خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده و متاسفانه با توجه به تماس‌های مکرر اهالی محل هیچگونه پیگیری از جانب نیرو انتظامی و ستاد مواد مخدر انجام نگرفته خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسولین برسانید.

 

3069...0936:لطفا از کارکردن رشته‌های غیر از علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی که موجب بازی با جان مردم می‌شود گزارش تهیه کنید.

 

3448...0919: کارگری هستم با بیست و هفت سال سابقه با حقوق یک میلیون پانصد هزار تومان در ماه چرا به خانواده من بسته حمایتی تعلق نگرفت. متشکر لطفا پیگیری کنید.

 

5780...0938: لطفا از کار کردن رشته‌های غیر از علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی که موجب بازی با جان مردم می‌شود گزارش تهیه کنید.

 

7454...0991: مگر بیمه روستای زیر نظر وزارت رفاه و تأمین اجتماعی نیست پس صندوق بیمه اجتماعی روستای عشایر چیست پس رفاه و تأمینش کو، چون که بیمه روستای به یک و دویست هزار هم نمیرسد باید ۸۰ درصد افزایش دهند.

 

2352...0918: با عرض سلام و خسته نباش خدمت باشگاه خبرنگار مشکلات قطع برق داریم ۴۰ خانوار تو را به خدا قسم می دهم به گوش مسئلوین برسانید. دعوتتان می‌کنیم به روستا بیاد روستای شاد بلاعی جز شهرستان دهگلان سنندج و قطع برق داریم هیچ امگانات نداریم تو را پیکر کنید.

 

6418...0917: از روستای مجینه شهرستان زنجان مزاحم شدم روستای ما در بیست کیلومتری زنجان قراردارد، ولی گوشی‌ها آنتن نمی دهد از روستا ساختمان مخابرات دیده می شود. خواهشمندم پیگیری بفرماید.

 

2348...0916: ما‌ها چندین خانوار عشایر فقیر و ناتوان بی کسب کار ساکن ایذه آخرین نقطه خوزستان هستیم که مدت چندین سال است یارانه هایمان قطع هستند. به هر کجا‌ها که هم مراجعه می کنیم هیچ گونه جوابی بهمان نمی دهند. خواهشمنداست این سوال را پیگیری فرمایید.

 

3240...0916: در خوزستان شهرستان رامهرمز روستای بنگستان حدود۲۰ خانوار هستیم که هشت سال خانه ساختیم و بدون آب برق گاز زندگی میکنیم. جهاد کشاورزی از ما شکایت کرد که دادگاه ادعایش را رد کرد ما از کلیه ادارات بلامانع گرفتیم، ولی متأسفانه فرمانداری و بخشداری از این قضیه چشم پوشی می کنند، چون یک بچه دهیار به علت قومی گری برای ما امضا نمی کند خواهش می کنیم صدای این مردم بیچاره را به گوش رهبری رئیس جمهور و رئیس مجلس برسانید.

 

0882...0918: چرا در این آشفته بازار خودرو‌ها که پراید به دلیل غیر استاندارد بودن قرار بود از سال ۹۷ دیگه تولید نشود. اما الان نه تنها تولید میشه بلکه شده پادشاه دست نیافتنی.

 

8797...0912: با سلام بنده در اردیبهشت امسال با قیمت قطعی ۱۱۵۹۰۰۰۰۰ از نمایندگی کاشانی کرمان موتور جک s۵ خریدم که می بایست در آذر نود و هفت تحویل میدادند.

 

8220...0911: سال ۹۶ یک خودروی سمند تحویل مرداد ۹۷ ثبت نام کردم، ولی تا الان هیچ جوابی نمی دهند لطفا پیگیری کنید متشکرم رهبر هستم از گرگان.

 

0096...0916: لطفا از پروژه قطار شهری اهواز بازدید کنید کارگران پروژه بیش از ۱۸ ماه بدون حقوق هستند و ۱۳ سال از زمان شروع تاکنون پروژه هنوز نیمه کاره رها شده است.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
با سلام. چرا اداره ماليات شهرستان شهريار اضافه دريافتي ماليات بازنشستگان سال 96 اموزش و پروش شهريار را بر نمي گرداند؟
موقع گرفتن از حقوق فورا كم مي كنند حالا كه نوبت خودشان است و بايد برگردانند اين ماه اون ماه مي كنند.
آخرین اخبار