ماموران انتظامی بابلسر و سوادکوه سه سارق حرفه‌ای منزل را دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل و اموال داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دو سارق حرفه‌ای، در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستات اعتراف کردند از کشف ۲۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این دو سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر نیز از دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق که فقط منازل مسکونی شهروندان بابلسری را خالی می‌کرد، افزود: متهم که تاکنون به ۹ فقر سرقت اعتراف کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدو موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته ودرصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک


دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار