رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: توجه به روحیه و رفاه سربازان یکی از اولویت‌های فرماندهان این سازمان است.

توجه به روحیه و رفاه سربازان؛ یکی از اولویت‌های فرماندهان استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص اهمیت توجه به نشاط سربازان اظهار کرد: هر ساله جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای سربازان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری جشنواره ورزشی امسال، تعداد قابل توجهی از سربازان در رشته‌هایی مانند کاراته، دارت، کشتی و غیره با یکدیگر به رقابت پرداخته و موفق به کسب رتبه شدند که اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه توجه به روحیه و رفاه سربازان یکی از اولویت‌های فرماندهان است، بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی مزین به نام «حضرت علی اکبر (ع)» است که اختتامیه آن در سالروز ولادت آن حضرت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: جوانان سرباز نبوغ و توانایی خاص دارند و ستاد کل در زمینه مهارت آموزی سربازان در رشته‌های مختلف ابتکار خوبی انجام داده که سربازان با اجرای این طرح می‌توانند در صورت امکان با تکمیل فرم‌های مربوطه، در زمینه تخصص و مهارت خود به کارگیری شوند و یا مهارتی را با توجه به علایق خود کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظام وظیفه ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق
۱۶:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
من و بسیاری از دوستان دیگه با فوق لیسانس در حین خدمت در پلیس دیپلماتیک هستیم و جز پست دادن بصورت چهار هشت هیچ چیز دیگه ای براشون اهمیت نداره، نه مهارت، نه نشاط. نه هیچ انگیزه ای. ما بچه های شهرستان چ گناهی کردیم که پارتی نداریم.. جابجایی و انتقالی هم نمیدن..فقط پست دادن
Iran (Islamic Republic of)
م.و
۲۲:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
با سلام.سرباز یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هستم.اینجا از نشاط خبری نیست.پایه خدمتی آبان96 هستم و حقوق آموزشی را هم بما ندادن.از امکانات ورزشی که اصلا خبری نیست.طرز برخورد ها که بماند.مسئولین عزیز پیگیریباشن لطفا.بنده متاسفانه بجای نشاط،نفرتم زیاد شده.به عنوان لیسانس وظیفه در یگان آشپزی میکنم.لطفا شرح وظایف سربازان را مشخص کنید.پیگیر حقوق ناچیزمان،حقوق آموزشی و نبود حداقل امکانات رفاهی و ورزشی مان باشید.منتظر جوابم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۲۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
خیلی خوبه
آخرین اخبار