سرهنگ تیموری از دستگیری سارق باربند‌های پیکان وانت در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد اظهار کرد: چندی پیش فردی به ماموران عملیات کلانتری مراجعه و اعلام کرد خودروی پیکان وانتش سرقت شده است که با تلاش‌های پلیس خودروی وی کشف و به او تحویل داده شد، اما این در حالی بود که برخی از لوازم خودرو شامل باربند و ایسیو (کامپیوتر پیکان وانت) سرقت شده بود.
 
وی افزود: با تحویل خودرو به مالباخته، پرونده برای دستگیری سارق جریان داشت تا اینکه یک روز مالباخته به کلانتری مراجعه و اعلام کرد سارق خود را در سایت دیوار شناسایی کرده است.
 
سرهنگ تیموری تصریح کرد: مالباخته در اظهاراتش به ماموران کلانتری گفت که دو روز گذشت برای خرید باربند پیکان وانت به مغازه‌ای رفتم که شبیه وسیله‌ام را در آنجا دیدم و وقتی از فروشنده پرسیدم این باربند را از چه کسی خریده است شماره موبایلی در اختیارم قرار داد، به خانه برگشتم و در سایت دیوار برای خریدن ایسیو جست و جو کردم و متوجه شدم ایسیوی خودروی خودم نیز با همان شماره موبایلی که از مغازه دار گرفته بودم برای فروش به نمایش گذاشته شده است.
 
وی افزود: پس از اظهارت مالباخته ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با قرارگذاشتن صوری با متهم پرونده، وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد بیان کرد: در ادامه متهم به سرقت خودروی پیکان وانت اعتراف کرد و در بازرسی بدنی از وی از جیب‌های متهم، تعداد ۴ کارت ماشین مربوط به خودرو‌های پیکان وانت دیگر به دست آمد و مشخص شد سارق از این افراد نیز به همین شیوه سرقت کرده است.
 
سرهنگ تیموری خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضائی برای متهم، تحقیقات برای شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفته است و تاکنون پنج مالباخته شناسایی شده نیز از متهم شکایت خود را مطرح کرده اند.

انتهایپیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار