مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، از احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی - ورزشی در شهر جدید سهند خبر داد.

احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی - ورزشی در شهر جدید سهندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست با سرمایه‌گذار مجموعه بزرگ ورزشی شهر سهند بر لزوم ورود سرمایه‌داران بخش خصوصی در ورزش تاکید کرد و گفت: ورود بخش خصوصی معادله برد برد و به نفع ورزش استان و کشور است.

وی گفت: در راستای جذب مشارکت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری غیردولتی، با تمام توان قانونی در کنار سرمایه‌گذاران خواهیم بود و از هیچ تلاشی برای هموار کردن این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار از وجود استعداد‌های بالای ورزشی در شهر جدید سهند خبر داد و گفت: وجود چنین مجموعه ورزشی بزرگی میتواند باعث رشد ورزش همگانی علی الخصوص ورزش قهرمانی استان باشد.

گفتنی است؛ پروژه بزرگ ورزشی سهند تبریز در فاز اول در زمینی به متراژ ۸۰ هزار متر مربع در شهر جدید سهند احداث خواهد شد و این پروژه بصورت مجموعه ورزشی و دارای سالن‌ها و فضا‌های متعدد ورزشی همچون استخر، زمین چمن مصنوعی، سالن‌های اختصاصی ورزشی و امکانات رفاهی گسترده از جمله سالن‌های همایش، تالار‌ها و رستوران‌ها و پارکینگ اختصاصی ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

بزرگترین مجموعه فرهنگی - ورزشی در شهر جدید سهند احداث می شود

برچسب ها: جوانان ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.