مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: استفاده از آزمایشگاه سیار برای مدارسی که امکانات آزمایشگاهی ندارند یکی از راه های برطرف کردن نیازهای دانش آموزان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در گنبدکاووس و کلاله آزمایشگاه سیار داریم و در حال خریداری وسیله نقلیه جدید برای افزایش و تجهیز آزمایشگاه سیار هستیم و این امر در راستای عدالت آموزشی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده که پنج وسیله نقلیه آموزش و پرورش، برای ایجاد کتابخانه سیار در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

گوهری راد گفت: سه خودرو هم برای آزمایشگاه مرکزی در نظر گرفته شده و با تجهیز آن دیگر از آن استفاده دیگری نمی‌توان کرد و باید فقط در مدارس فعالیت کند.

وی افزود: ایجاد یک آزمایشگاه در مدرسه هزینه بالایی نیاز دارد، اما با ایجاد آزمایشگاه سیار و نظارت مدیریت قوی در طول یک روز می‌توان به چند مدرسه خدمات رسانی کرد.

وی بیان کرد: با بهره‌گیری از یک آزمایشگاه خوب، امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم می‌شود و دانش آموزان می‌توانند نوآوری‌های خود را در مدرسه و جامعه نشان دهند.

انتهای پیام/م
 

آزمایشگاه سیار در مدارس گلستان راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.