ثبت ۳۲ موقوفه جدید در شهرستان دلفان

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های دلفان و سلسله گفت: ۳۲ موقوفه جدید به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت منفعتی و انتفاعی در این شهرستان‌ها به ثبت رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام محمد احمدوند گفت: این موقوفات جدید با همکاری مبلغان، هیات امنا مساجد، بخشداران، دهیاران و مردم مومن و متدین منطقه در سامانه موقوفات به ثبت رسیده است.
وی اظهارداشت: اداره اوقاف و امور خیریه سلسله و دلفان رتبه نخست را در بین ادارات شهرستان‌های استان کسب کرده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های دلفان و سلسله بیان کرد: این موقوفات جدید شامل ۳۰ هکتار باغ درشهرک امام خمینی، حفر چاه برای تامین آب شرب روستا‌های تاج امیر، چراغ، والفسانه و یک باب مغازه در خیابان اصلی برخوردار مرکز بخش خاوه هستند.

حجت الاسلام احمد وند اضافه کرد: درقالب موقوفات مشارکتی شهرک امام دلفان نیز یک پایگاه بسیج برادران واحد خواهران، خانه خادم، خانه عالم، غسالخانه، سالن انتظارغسالخانه و سالن ورزشی احداث شد و یک قطعه زمین در مجاور مسجد بلال شهرک امام نیز جهت امورات به صلاح مردم وقف گردید.

وی ادامه داد: خیران نورآبادی یک قطعه زمین را در شهرک کاظم آباد به صورت انتفاعی برای حافظان قرآنی و یک واحد مسکونی را برای مرکز تربیت حافظان قرآن کریم وقف کردند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزارنفر جمعیت درشمال لرستان واقع شده و با شهرستان‌های هرسین و نهاوند در استان‌های کرمانشاه و همدان هم مرز است.

انتهای پیام/د

۳۲ موقوفه جدید دردلفان به ثبت رسید

برچسب ها: اوقاف ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.