عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی ماجرای نماینده ملکان در این هیئت خبر داد.

برگزاری نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با موضوع رسیدگی به ماجرای «سلمان خدادادی»به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز این هیئت و بررسی حواشی نماینده ملکان، اظهار کرد: در حال حاضر اصالت نوار و فایل صوتی که در رابطه با آقای سلمان خدادادی در فضای مجازی پخش شده برای ما مشخص نبود و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: مدرکی به دست ما رسیده که یکی از خانم‌ها قصد اخاذی داشته و اعلام کرده بود که باید ۵۰۰ میلیون تومان از جانب نماینده مذکور به حساب او واریز شود.

سلیمی ادامه داد: خانم مذکور سلمان خدادادی را تهدید کرده بود که اگر مبلغ درخواستی را به حساب‌اش واریز نکند، آبرویش را می‌برد که البته ما برای این موضوع سند لازم داریم، لذا اظهارات این خانم جای شبهه دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: سلمان خدادادی با حضور در جلسه امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به ارائه توضیحاتی درباره مسائل پیش آمده پرداخت و اعلام کرد که به خاطر موارد پیش آمده به قوه قضاییه شکایت کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا همچین ادمی باید تایید صلاحیت بشه؟ چرا مردم به این رای میدن
آخرین اخبار