هفتمین جشنواره تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه کارآفرینی در قزوین با معرفی هفت کارفرمای برتر برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزویندر جشنواره تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه کارآفرینی، شرکت‌های طلاچین، داروشیشه، فارکوشیمی، دارویی رازی، ارمغان کیش، داروی ژلاتین و داروسازی فضلی به‌عنوان کارفرمایان نمونه معرفی شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در مراسم معرفی برترین کارفرمایان حوزه کارآفرینی گفت: در این جشنواره کافرمایانی معرفی و تجلیل می‌شوند که قوانین و شاخص‌های استاندارد بیمه‌ای را رعایت کنند.

نصیری افزود: برگزیدگان این جشنواره، به طور نسبی ۱۲ شاخص از جمله حفظ حقوق بیمه شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه شده، دستمزد واقعی جهت حفظ سطح اشتغال، پرداخت به‌موقع و کامل حق بیمه نیروی کار در مهلت مقرر وضع شده در قانون تامین اجتماعی، برقراری و رعایت استاندارد‌های ایمنی و بهداشتی در محیط کار و جلوگیری از حوادث کار را رعایت کرده‌اند.

مدیر کل امور فرهنگی دفتر کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی هم در این مراسم گفت: تلاش سازمان همواره بر این بوده که با کارفرمایان، کارگران و قشر بازنشسته تعاملی مستمر و پایدار وجود داشته باشد.

معینی افزود: از جمله این مشکلات پیچیدگی بخشنامه‌ها و قوانین سازمان تامین اجتماعی است که برای رفع این مشکل شورایی با هدف تنقیح و شفاف‌سازی آن تشکیل شده است.

او اضافه کرد: طولانی بودن فرآیند شکایات در هیئت تشخیص و تجدید نظر و نبود وقت کافی برای رسیدگی یکی از مشکلاتی است که بخشنامه آن با حضور نمایندگان تشکل‌های کارفرمایی اصلاح شده و در نتیجه منجربه کاهش زمان رسیدگی به شکایات از مدت یک سال به یک ماه شده است.
معینی گفت: از دیگر مطالبات این حوزه شناسایی شغل‌های سخت و زیان آور است که برای این موضوع در سال‌های اخیر بالغ بر ۵۰۰ جلسه تشکیل و مشکلات احصا شده است.
انتهای پیام/.

جشنواره معرفی برترین کارفرمایان بیمه کارگری در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار