فرماندارشهرستان تایباد گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار باید بخش خصوصی را حمایت کرد و در این زمینه بانک‌ها نقش موثری ایفا می‌کنند.

بانک ها باید بخش خصوصی را حمایت کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین شرافتی‌راد فرماندار شهرستان تایباد در شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان تایباد گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سوی سرعت و فن‌آوری دیگر نیروی انسانی تنها وابسته به ادارات دولتی نخواهند بود و باید با حمایت بخش تولید، جوانان را به سمت فعالیت‌های فنی سوق داد.

وی افزود: برای توسعه در این حوزه بانک‌ها می‌توانند با حرکت در مسیر قانون، اما با روان کردن کار ارباب‌رجوع کمک شایانی در این زمینه داشته باشند؛ اگر دستگاه‌های اجرایی و متولی در راستای حمایت از تولید و اشتغال ملی گام برندارند بدون شک در حوزه‌های مختلفی از مسائل کشور دچار اختلال خواهیم شد.

فرماندار شهرستان تایباد اظهار داشت: بانک‌ها باید به وظایف خود و متقاضیان به تعهداتشان عمل کنند تا در این میان اموال بیت‌المال در دست افرادی قرار گیرد که در راه پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

شرافتی‌راد تصریح کرد: امروز دیگر برای برطرف کردن نیاز مردم نباید با یک نگاه سنتی وارد عمل شد، بلکه باید با حرکت در مسیر مهارت‌آموزی، کارآفرینی و تولید زمینه اشتغال پایدار را فراهم کرد.

انتهای پیام // ف. م
 
 

برگزاری شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.