مربی تیم ملی کاراته مردان گفت: تیم‌های مختلفی در کمپ تمرینی حضور داشتند، اما هدف اصلی ما تمرین با کاراته کا‌های ایتالیا بود.

روحانی: تمرین با کاراته کا‌های ایتالیا مد نظر کادر فنی تیم بودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی فرانسه اردو‌های خود را آغاز کرد و با توجه به دعوت فدراسیون کاراته ایتالیا ۲۷ دی ماه راهی این کشور شد تا با حضور در کمپ تمرینی در کنار تیم‌های ملی ۹ کشور اردو آمادگی را ادامه دهند.

تیم‌های ملی کشور‌های ایران، برزیل، اسکاتلند، قزاقستان، عربستان سعودی، نروژ، رومانی، مقدونیه و نمایندگان کره جنوبی به همراه ایتالیا در این کمپ تمرینی حضور دارند.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان درباره این کمپ تمرینی بیان کرد: با توجه به اینکه سال ۲۰۱۹ از نظر کسب سهمیه المپیک بسیار مهم است و تمام تیم‌ها سعی می‌کنند با حضور در تورنمنت‌های مختلف و کسب مدال سهمیه اولین المپیک کاراته را بدست آورند، با دعوت فدراسیون کاراته ایتالیا ۹ تیم راهی این کشور شدند تا در کمپ تمرینی پیش از مسابقات جهانی فرانسه حاضر شوند.

او ادامه داد: کشور‌های مختلفی در این کمپ تمرینی حاضر شدند تا برای لیگ جهانی فرانسه آماده شوند، اما هدف اصلی حضور تیم ملی ایران در این کمپ مبارزه کردن با تیم ملی ایتالیا بود تا پیش از لیگ پاریس بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم را در تمرین با کاراته کا‌های این کشور شناسایی کنیم.

مربی تیم ملی عنوان کرد: این اردو فرصت خیلی خوبی است تا ملی پوشان با آمادگی کامل راهی رقابت‌ها شوند. تیم ملی تا روز چهارشنبه در ایتالیا حضور دارد و پس از آن به کشور فرانسه سفر می‌کنیم تا در اولین دوره رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر شویم با کسب مدال‌های خوش رنگ بتوانیم رنکینگ ملی پوشان را برای کسب سهمیه المپیک ارتقا دهیم.

رقابت‌های جهانی لیگ فرانسه با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور از ۵ بهمن ماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

امیر مهدی زاده، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، هامون درفشی پور، سجاد گنج زاده در بخش مردان و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و رزیتا علیپور در بخش بانوان نمایندگان ایران در مسابقات جهانی کاراته وان فرانسه هستند.


بیشتر بخوانید:

نام‌های نامرئی و مهندسی انتخابات کاراته در قالب سکوت!

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

مهدی زاده: تیم ملی کاراته می‌تواند شگفتی ساز المپیک باشد


انتهای پیام/

اظهار نظر روحانی درباره کمپ تمرینی ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار