کاروان قرآنی انقلاب تا ۲۲بهمن در ۱۱ استان و سی و سه شهر مختلف کشور برنامه‌های فرهنگی قرآنی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،کاروان قرآنی انقلاب در اولین روز حرکت خود به شهر مقدس قم آمد و برنامه‌های قرآنی اجرا کرد.

این کاروان که به همت شبکه رادیویی قرآن و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حرکت خود را از امروز از حرم بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی رحمه الله علیه آغاز کرده تا ۲۲بهمن در ۱۱ استان و سی و سه شهر مختلف کشور برنامه‌های فرهنگی قرآنی برگزار می‌کند.

احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن برگزاری محفل انس با قرآن و پخش آن از رادیو و سیمای قرآن، دیدار و تکریم جامعه، خیرین، فعالان و چهره‌های قرآنی استانی، اجرای تلاوت اذان گاهی با صدای قاریان استانی، پاسداشت شهدا و خانواده‌های معظم شاهد انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا را از برنامه‌های این کاروان بیان کرد.

مدیر رادیو قرآن اجرای برنامه‌های قرآنی در جزایر جنوبی کشور و ناو‌های جنگی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده خو‌اند که با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

ابوالقاسمی تقویت پیوند جامعه قرآنی و توده مردم را هم از جمله اهداف کاروان قرآنی انقلاب ذکر کرد و گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و طبابت رایگان پزشکان قاری و حافظان بین المللی در منطقه محروم قلعه‌گنج هم از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

کاروان قرآنی انقلاب در ادامه حرکت خود به استان مرکزی می‌رود و فردا سه شنبه دوم بهمن برنامه‌های قرآنی خود را در این شهر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ش

کاروان قرآنی انقلاب

برچسب ها: قرآن ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار